Svačiny do školy



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Svačiny do školy  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Svačiny do školy
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kubis114


PříspěvekZaslal: ne říjen 08, 2017 10:10 pm    Předmět: Svačiny do školy Odpovědět s citátem

Dobrý den,
Omlouvám se, že jsem vytvořil nové téma s touto problematikou, když už je tu spoustu článků na toto téma, ale chtěl jsem odpověď přímo "mně na míru." Děkuji za pochopení.


Jsem student a chtěl bych se začlenit do světa posilování, a tím myslím i stravou ne jen tréninky.
Je mi 17 let, měřím cca 175 cm a vážím 76 kg. Jako student mám známý problém se stravováním. Týká se to především svačin do školy. Nevím jak by měla vypadat nutričně vyvážená svačina (zdali se tomu tak říká), a tak prosím o radu, popřípadě nějaké příklady zdali by to bylo možné. Dále bych se chtěl zeptat, zda je velký problém stravování ve školní jídelně. Děkuji za odpověď.
Kubis

P.S. Bohužel jsem nedokázal přijít na to jaký mám somatotyp, tak se omlouvám, že tu není uveden.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubbas


PříspěvekZaslal: ne říjen 08, 2017 10:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

najlacnejšie maš asi maso ryza...
kuracie prsia u nas stoja 3.5-4E to je 0.4-0.6E za 100-150g prs 100g ryže to je 0.1E a nejaka zelenina alebo lyzicka arašid. masla to maš tak do 0.6-1E desiatu to je 20-30g Bielkovín 80g sacharidov a 10g Tuku čo nieje zle... obedy ak maš zadarmo jedz a nerieš ja tiez mam v robote obedy zadarmo tak sa snažím riešit tak ze si dam vzdy maso a prílohu a ešte potom si vezmem arasidove maslo a pacnem lyžičku... :) Podla mna lepšie maso ryza ako nejake rozky syr sunka čo ta víde podobne ale len predsa je tam rozdiel v hodnotach zaleží už na tebe ako si na tom finančne da sa aj tuniak zeleina cestoviny/ryža atď... zaleží od rozpočtu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kubis114