Cardio venku



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Cardio venku  Úvodní stránka -> Ostatní - kulturistika -> Cardio venku
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
wariorpolni


PříspěvekZaslal: po leden 01, 2018 2:15 pm    Předmět: Cardio venku Odpovědět s citátem

Čau chci se zeptat, nikdy jsem nedělal cardio (max pár minut běhu jako rozehřátí před cvičením) ale teď po svátcích chci začít běhat. Cvičím doma v garáži a žádné stroje nemám, takže budu muset běhat venku , a vlastně by mě zajímaly 2 věci. 1.) Jak dlouho bych měl běhat na spálení tuku a 2.) Kolikrát týdně aby to mělo smysl a zda můžu ve volné dny (jestli to nebude vadit růstu). Díky za rady
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dominik01


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 6:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

1. Tuk se spaluje u aerobního výkonu po celou dobu, liší se pouze procento krytí energie z tuků, obecně by se dalo říci, že čím déle aerobní výkon trvá, tím vyšší je procento hrazení energie z tuků.
2. Aerobní trénink nemá zrovna pozitivní dopad na silové/svalové přírustky, jelikož aktivuje kinázu AMPK, která je zodpovědná za blokaci mTor (což je spouštěč anabolických procesů na buněčné úrovni). Důležitý je tedy timing aerobního tréninku, ideální by to bylo právě v den, kdy nemáš posilovnu. Aby byl vždy několikahodinový rozestup mezi aerobní aktivitou a posilováním.. Případně pokud posiluješ k večeru, tak ráno zařadit aerobku.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Cardio venku
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru