Silový trenink



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Silový trenink  Úvodní stránka -> Trénink -> Silový trenink
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ZkaZZa


PříspěvekZaslal: út prosinec 26, 2017 7:57 pm    Předmět: Silový trenink Odpovědět s citátem

Zdravím.
Sháním typy , jak rozdělit svalové partie v treninku zaměřeném výhradně na maximální sílu a explozivní sílu.
Trénuji 4x týdně a z toho bych chtěl jet , každou partii 2x týdně.
Jak by jste to rozdělily ?
Díky za všechny nápady
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
chmelik09


PříspěvekZaslal: st prosinec 27, 2017 4:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud chceš jet každou partii 2x týdně,tak bych rozdělil trénink na ABAB

Takže trénink A budeš mít nohy,břicho a křídla,dělej na každou partii třeba 2 cviky po 3 sériích 8-12 opakování,na začátku zarad těžké drepy.Druhý trénink A zarad těžké mrtvé tahy místo drepu,partie zustanou stejne ,můžeš měnit počet opakování i sérií.

Trénink B bude zbytek tzn. ruce prsa ramena a vršek zad,s tím že opakování a série budou podobne jako u tréninku A,na začátku tréninku B dej bench
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZkaZZa


PříspěvekZaslal: st prosinec 27, 2017 11:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

chmelik09 napsal:
Pokud chceš jet každou partii 2x týdně,tak bych rozdělil trénink na ABAB

Takže trénink A budeš mít nohy,břicho a křídla,dělej na každou partii třeba 2 cviky po 3 sériích 8-12 opakování,na začátku zarad těžké drepy.Druhý trénink A zarad těžké mrtvé tahy místo drepu,partie zustanou stejne ,můžeš měnit počet opakování i sérií.

Trénink B bude zbytek tzn. ruce prsa ramena a vršek zad,s tím že opakování a série budou podobne jako u tréninku A,na začátku tréninku B dej bench


Díky za typ
Nakonec to budu dělat ještě jinak protože to bude už pomalu , ale jistě příprava na závody.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Roper
(ban)


PříspěvekZaslal: so leden 06, 2018 1:02 pm    Předmět: Re: Silový trenink Odpovědět s citátem

ZkaZZa napsal:
Zdravím.
Sháním typy , jak rozdělit svalové partie v treninku zaměřeném výhradně na maximální sílu a explozivní sílu.
Trénuji 4x týdně a z toho bych chtěl jet , každou partii 2x týdně.
Jak by jste to rozdělily ?
Díky za všechny nápady


Proč honit dva zajíce? Zaměř se pouze na jeden druh síly a ten vylepšuj. Musí ti vzniknout adaptační syndrom na tréninovej podnět, ten trvá zhruba 3-4 týdny, jak tvrdí mentor Bondarchuk. Ve zmíněné době nemá smysl prakticky cokoliv v tréninkové skladbě měnit, neboť nevznikne adaptace, tudíž nezaznamenáš citelnou změnu.
Pakliže nejsi vrhač, vzpěrač nebo sportovec, který využívá explozivní sílu, tak ani nemá moc význam, aby jsi ji trénoval... A co se týče tréninkové skladby, inspiruj se ruskými trenéry - Sheiko, Smolov apod.


Naposledy upravil Roper dne so leden 06, 2018 1:13 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Silový trenink
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru