Trénink po čtyřicítce


Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Trénink po čtyřicítce  Úvodní stránka -> Trénink -> Trénink po čtyřicítce
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vitezslav


PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2018 10:41 am    Předmět: Trénink po čtyřicítce Odpovědět s citátem

Ahoj, chtěl bych poprosit o o radu. Potřeboval bych nějaký tréninkový plán celého těla na dva dny v týdnu. Je mi 45 let a toho času už není tolik a už jsem trochu unavenější :-).
Nejsem uplný začátečník.Do teď jsem cvičil dělený trénink, ale cítím že to není už vůbec efektivní. Hlavně když chodím jen dvakrát týdně. Vím že je to málo, ale aspoň něco.
Díky všem za radu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2018 12:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Idealne silove 5x5, s nejakou rozumnou progresi, variace na drep (low bar, hi bar, front), tlak (bench, military) a tah (deadlift, pritahy v predklonu, shyb se zatezi) a doplnky (ruce apod. dle pocitu) 3-4x8-15, plus bricho (dragon fly, variace na farmers walk, plank, toes to bar, knee to chest apod.).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vitezslav


PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2018 2:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě jsem zapoměl podotknout, že už nějakou dobu malm problemy s klouby. Jsem po operaci ramen. Takže spíše menší váhy.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
drlift_


PříspěvekZaslal: po duben 23, 2018 9:14 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkusil bych chodit 3x tydne. Staci tak na hodinku.

Sam mam take operovana obe ramena a cvicit se s tim da, jen je potreba byt opatrnejsi a po tezkem treninku jit dalsi treninky napohodu. Podle mne neni spatna filozofie odjet tezky trenink a pak se snazit to lehcimi treninky zregenerovat (alespon mne to tak funguje).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vitezslav