DAVID.LOPAN - 8x4, 3x12, 4x8


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - DAVID.LOPAN - 8x4, 3x12, 4x8  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> DAVID.LOPAN - 8x4, 3x12, 4x8
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: po červen 25, 2018 8:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 15 neděle 24.6.

ZÁPASENÍ A NÁCVIK

+pár kol plank, na čas "swingy" s tim pytlem s úchytama.

trénink trval 100 minut


Grappling, pak nácvik nějakejch hodů. Zavzpomínal jsem na útěky z kravaty :D. Pár lowkicků
Celkově v lehkém tempu. Což mi vyhovuje. Bolí koleno které jsem si minulý týden načal a teď ho po zápase cítím ještě víc. Už bych pomaloučku potřeboval deload. Musim to nějak vychatat s dovolenejma a naplánovat...
Docela teď pěkně držim bílkoviny, ale to je tak jediný. Občas si dám nějakou srajdu, ale aspoň ne ve velkém množství...Nicméně fyzicky se cítím velmi dobře.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: po červen 25, 2018 7:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 16 neděle 25.6.

ČELNÍ DŘEPY - 4x6 s 50kg, 4x6 s 60kg
ÚZKÝ BENČ - 5x80, 2x4 s 90, 5x5 s 80kg
STAHOVÁNÍ KLADKY ZÁDA - 4x
LÝTKA V SEDĚ - 4x

trénink trval 50 minut


Po včerejším zápasení docela zničen+lehce to koleno a rameno, takže totálně lehce. Zajímavé je, že teď se cítím skvěle a mám pocit, že jsem docela makal, ale váhy tomu neodpovídají .o)
Nicméně hezký dealod trénink.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: st červen 27, 2018 8:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 17 středa 27.6.

mobilita+planky, zkracovačky, pánevní dno

TLAKY S JEDNORUČKAMA VE STOJE - 3x8 s 20kg
VÝRAZY JEDNORUČKY (obě ruce)- 3x26, 3x32, 3x36, 3x3 s 26
ZÁDA VESLICE - 3x

ZADA MOTORKA - 3x10
superset
BRADLA -3X10

BICEPS V SEDĚ - 4x

TRENAŽÉR SCHODY - 06.30 a 490 schodů
trénink trval 55 minut


Výrazy jednoruřčky bavily. Levačka totální pohoda, ale na pravou trochu těžší. Blbějš se mi tam chytá balanc a rytmus. Přitom levačkou mám pocit, že bych mohl naložit o dost více. Taky by bylo dobrý kdybych se nemusel bát, že mi to spadne a mohl to zahodit. Zbytek lehce.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: po červenec 02, 2018 3:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 18 pátek 29.6.

DŘEPY - 6x60, 6x70, 6x80, 5x3 s 80
ONE ARM KETTLEBELL PRESS - 3x10 s 16kg
ZÁDA VESLICE - 3x
BRADLA - 3x10
ZADKY RAMEN FACE PULLS - 3x

trénink trval 30 minut


Chtěl jsem dát týden komplet lehce. Nakonec to bylo spíš tak středně. Nějak se mi nedáří dát v posilovně úplně lehký trénink a už vůbec ne víc za sebou. Ale polo deload lepší než žádnej.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: út červenec 03, 2018 9:26 am    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 19 pondělí 2.7.

běh 150 metrů
PŘEVRACENÍ PNEUMATIKY - 4x6
HRAZDA NA ÚZKO - 10-10-10
běh 400 metrů
ZVEDÁNÍ NOHOU VE VISU - 3x8
běh 300 metrů
pauzička
běh 500
KLIKY NA BRADLECH - 3x10
VÝSKOKY NA KMEN cca 60cm - 4x6
běh 150 metrů

trénink trval nevim


Musel jsem zůstat déle v práci a už se mi nechtělo nic dělat. Jelikož jsem si i tento týden naplánoval nějakym způsobem lehčí tak jsem vyrazil na workoutové hřiště, které je kousek od lesa.
Pneumatika je super. Občas mám ale na začátku problém se tam nasetovat a dobře zaháknout ruce. Křičel jsem u toho "light weight baby" a pózoval. Nějakej chlapík tam opodál popíjel Čučo a pozoroval mě. Pak jsem přeběhl do lesa a hledal posekané stromy. Nebyly tam. Někdo je odstranil. Škoda. Byl to můj oblíbený cvik. Vždycky jsem si jí pěkně chytil a zvedal nad hlavu. Člověk se s kouskem dřeva může docela vyblbnout. Asi si budu muset počkat až bude nějaká sezóna kácení. Příjemná změna. Tradičně bez hudby. Jen moje myšlenky a klid lesa.
Příští týden bych asi rád rozjel Sheika na dřepy. Pokud nevymyslím nic lepšího tak to tak udělám. Mám chuť makat chvilku podle tabulky.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: čt červenec 05, 2018 5:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 20 středa 4.7.

HANG POVER CLEAN - 6sérek s 45kg, 5x4 s 55kg
ČELNÍ DŘEPY - 5x5 s 55kg
GLUT HAM RAISE - 4x5
PŘÍTAHY V PŘEDKLONU S V.Č. - 4x12 s 50kg
PLANK - 3x

trénink trval nevim

Nácvik Hang pover clean + zbytek lehce. Trénink venku na dvoře u kamaráda. Když pominu fakt, že si ze mě jeho pes snažil udělat čubu, tak to bylo dobrý. Přemýšlím jestli příští týden začít toho Sheika, když je léto a budu rozlítanej, ale zkusim dát do kupy harmonogram a uvidim. Mám chuť na tabulky. Každopádně do neděle pauzička. Maximálně se dojdu proběhnout a protáhnout ven.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2018 8:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 21 pondělí

mobilita + foam roller a protahovačka nějaká

GLUT HAM RAISE S DOPOMOCÍ - 3x6
ČELNÍ DŘEPY - 5x60, 3x5 s 70, 5x60
ÚZKÝ BENČ - 10x8 s 60kg
KLADKA ZÁDA - 5x
LÝTKA V SEDĚ - 4x
BICEPS - 4x

kardio koutek SCHODY a ORBITREK - 6 minut (symoblicky .o)

55 minut

Tak Sheiko se nekoná. Škoda Borisi, ty a já jsme si mohli užít fajn chvilky. Zjistil jsem, že na příští týden mám s přítulkou naplanované na pár dní Tatry, tzn. nemohl bych dodržet plán a pak zase za 3 neděle potom razim na dovču, takže to holt necháme až po létu. Trošku jsem jel deload zbytečně, ale cítím se odpočatě. Noha přestala komplet bolet. Rameno furt tahá a tak jsem na benči jel jenom blbosti. Asi zkusim nejakou dobu jen bradla. Mažu to, tak uvidíme.
Jinak ty glut ham raise jsem se naučil pěkně jet a mám u nich pocit, že mi ty hamstringy prasknou. Boží cvik.

PS: musim víc protahovat. Moje fyzioterapeutka mě šikanuje. Tak pěkně mi zatejpovala nohu že přestala bolet...
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 8:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 22 středa

ráno kardio - běhání po schodech s nákladem v práci.

odpoledne:
KLIKY NA BRADLECH - 2x8 já, 3x6 s 16kg, 2x6 s 20kg
PULLOVER - 8x20, 8x24, 8x36, 8x36
PŘÍTAHY V. Č. V PŘEDKLONU - 6x60, 6x70, 4x6 s 90kg
PŘÍTAHY KLADKY NAŠIROKO ZÁDA - 4x8
STAHOVÁNÍ KLADKY VE STOJE (ZÁDA) - 3x12
FACE PULLS - 4x12
STŘEDY RAMEN UPAŽOVÁNÍ - 3x12 s 6kg
+3x plank/ pánevní dno/ zkracovačky a foam roller

60 minut

Dopoledne přivezli asi 15.000 archů papíru A2 v gramáži 300, tak jsme to vynášeli a jelikož toho bylo hodně tak jsem se nešetřil a udělal si z toho kardio .o)

Odpoledne - Po pondělku a lehounkých úzkých benčích mě pobolívalo zase to rameno, tak jsem si dal se všema tlakama na nějakou dobu stopku. Zkusil jsem bradla a tam to nevadilo. Budu teď víc cvičit k nohám ještě záda a uvidim co rameno. Cítím to jen u tlaků. Teď nebolí, takže gut.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: po červenec 16, 2018 2:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 23 pátek

mobilita + minut orbitrek

GLUT HAM RAISE S DOPOMOCÍ - 3x5
ČELNÍ DŘEPY - 5x60, 5x70, 5x70, 3x90, 2x100, 5x80

PŘEDKOPÁVÁNÍ - 3x
ZAKOPÁVÁNÍ - 3x
LÝTKA - 4x
KLIKY NA BRADLECH S NADLEHČENÍM - 4x
MOTORKA ZÁDA - 4x

SCHODY TRENAŽER - 7 minut a asi přes 500 schodů
65 minut

Páteční. Čelní dřepy do 3x90 byly celkem lehké, ale stovka znatelně ztěžkla, tak už jsem víc nedával. Zbytek kravinky. Rameno cítím méně a snažím se protahovat, ale zatim tlakové cviky furt vynechávám.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: po červenec 16, 2018 7:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 24 pondeli

5 minut orbitrek

ČELNÍ DŘEPY - 8x5 s 60kg
SUMO DL - 6x60, 6x80, 2x6 s 90kg

STAHOVÁNÍ KLADKY NA ÚZKO - 4x
STAHOVÁNÍ KLADKY VE STOJE S NATAŽ. RUKAMA - 3x

SCHODY TRENAŽER - 5 minut + 5 minut orbitrek.


Přijel jsem z víkendu a do postele jsem šel ve tři, ale místo pauzy jsem se dokopal jít cvičit. Všechno lehce. Mrtvolu jsem nejel měsíce a takhle lehounce mě bavila. Že bych jí občas zařadil aspon lehce? Když jí dávám lehce tak koleno necítím. Vše košer.Rameno stále lehce cítim.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: čt červenec 19, 2018 9:57 am    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 25 středa

PŘEVRACENÍ PNEUMATIKY - 6-6-6-6-40
HRAZDA NA ÚZKO - 3x10
BRADLA - 3x10
+plank, toes to bar, horizontal pull ups


Zašel jsem si s kamarádem na venkovní workout. Běhalo tam kolem miliarda dětí a my krásně prášili s pneumatikou .o) Jeli jsme na střídačku a díky tomu, to bylo strašně lehké. Na konci jsme si řekli, že pojedeme tak dlouho dokavaď budeme moci, ale u 40 jsem to odpískal. Jelikož jsme se střídali tak bych tak mohl jet ještě další půl hodinu .o) Pohodovej venkovní trénink.

PS: Já jsem ta věc visící na hrazdě.

_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: st červenec 25, 2018 2:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 26 pátek

ČELNÍ DŘEPY - 5x60, 4x3 s 80
superset GLUT HAM RAISE s dopomocí - 4x

KLIKY NA BRADLECH S ODLEHČENÍM 3x10
superset
SHYBY S ODLEHČENÍM 3x10

ZÁDA KLADKA - 3x
PŘÍTAHY V PŘEDKLONU - 6x60, 2x6 s 80kg
KLIKY NA BRADLECH - 3x5 s 16kg

triset: ZADKY RAMEN, TRICEPS, BICEPS

sobota - megatůra na Hincovo pleso v barefootech. Lýtka v ohni ještě dnes.
neděle - lehce plavání a výběhy schodů


Pátek činky a pak lehká dovolená. Né úplně pasivně. Zapisuji až dnes.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: čt červenec 26, 2018 9:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 28 středa

ČELNÍ DŘEPY - 4x6 s 60kg
PŘEDKOPÁVÁNÍ - 3x
ZAKOPÁVÁNÍ - 3x
KLIKY NA BRADLECH - 10, 6x16, 3x5 s 20kg
KLIKY NA BRADLECH NA STROJI - 3x10
ZÁDA PŘÍTAHY - 3x
HRAZDA NA ÚZKO - 5, 2x5 s 10kg na hrbu

ORBITREC - 3 MINUTY


Vedro, né úplně vyspalej po 7 hodinové cestě. V pátek odpo zase razim pryč, takže musim jít leda ráno nebo vůbec. A ráno leda ven, jelikož tak brzo ještě není otevřeno ve fitku.
Rameno stále cítím. Protahuji a nějak se lepší, ale furt o něm vím. Bradla už mi lezou krkem. Strašně mě nebavěj. Bez benče a tlaků na ramena to neni ono. Do posky ale koupili Trap Bar. Že by se blýskalo na časy?
Orbitrek opravdu jen symbolicky. Ani to se nechtělo :D
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: pá červenec 27, 2018 1:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 29 patek

TRAP BAR DEADLIFT - 5x40, 5x60, 5x80, 5x100, 3x3 s 120, 1x140, 1x160, 5x100
PŘÍTAHY V. Č. V PŘEDKLONU - 10x60, 3x6 s 80, 10x60

PULLOVER - 8x20, 8x30, 3x8 s 36kg
superset LÝTKA V SEDĚ - 4x

+3x -stahování kladky, plank, zkracovačky, triceps, předpažování, upažování
+10 min kardio běh a různý ptákovinky

trénink trval 60 minut


Ráno se mi nechtělo vstávat a běžet na workout hřiště, tak jsem si místo toho odběhl z práce na hodku a půl.Trap bar-geniální. Jsem z toho nadšenej. Vyjel jsem si jen tak ze srandy na 160 a lehké, ale je poznat, že úchop není zvyklý+se to klouzalo, ale fajne. Rameno lehoulince v dálce cítit. Bez tlaků mě to neba, ale i tak jsem si fajn zacvičil.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: po červenec 30, 2018 9:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

trénink 30 pondělí

ČELNÍ DŘEPY - 5x60, 3x80, 3x90, 3x80, 3x80
JEDNORUČNÍ TLAKY S DLANĚMI K SOBĚ VLEŽE - 10x10 s 26 ručkama
TRAP BAR DEADLIFT - 6x60, 4x6 s 100kg

PLANK 3X
STAHOVÁNÍ KLADKY ZA KRK - ZÁDA - 3x

5 min kardio - schody a orbitrek
trénink trval 50 minut


O víkendu žranice na rodinných mecheche. Vyběhl jsem si aspoň rozhlednu a trochu si zaplaval. Když se dostanu k vodě tak si dám tak cca 300 metrů.
Dřepy poměrně těžké. Pak jsem zkoušel kvuli ramenu jednoručky s dlaněmi k sobě. Víc to bere triceps a rameno jsem necítil. Akorát to bylo hrozně lehké. Mrtvoly po těch dřepech už byly cítit. Hlavně stehna. Ty trapbar bere slušně. Bavilo.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - DAVID.LOPAN - 8x4, 3x12, 4x8 Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru