Začátečník - BEAR



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Začátečník  - BEAR  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Začátečník - BEAR
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
petr.nov


PříspěvekZaslal: čt září 13, 2018 10:06 am    Předmět: Začátečník - BEAR Odpovědět s citátem

Asi každej řekne, že Bear není prro začátečníky. Ale já to prostě chci zkusit. Je to moje trochu upravená varianta.

Doted jsem cvičil jen lehce shyby, 1x týdně. A před 14 dny začal základní cviky s velkou činkou, trochu jsem nacvičil techniku a protože mě to bavilo a nabral jsem 3 kg, tak jsem hledal nějakou výzvu. A tak jsem s vahou 72kg, výškou 177 cm maximama MT-96, DR-86, BP-72, PVČ-40, MiPr-45 a ČDR-60, SHYB-94kg začal Beara.

1. týden
po

DR-2x5x70+10x5x60,
SH- 2x5x79+10x5x72,
jednorucka 4x7x12

ct
MT-2x5x80+10x5x70,
MiPr-2x5x36+10x5x30,
prednož. ve visu 3x20 + výpon lýtka na 1 noze 3x20

so
BP-2x5x56+10x5x50,
PVČ-2x5x40+10x5x34,
ČD-2x5x50+6x5x40,
sedy lehy 4x20

byla to makačka, největší problém byl se zápěstím u čelních dřepů.

2. týden
po

DR 2x5x74+10x5x64
SH 2x5x74+10x5x82
jednorucky 4x7x14

pořád se mi nikam nedaří vměstnat kliky, není prostě už energie
při dřepech byla od 5 serie cítit záda z MT. U SH jsem od 5 serie musel zvětsit přestávky z 90 s na 120s. Mam docela radost celkove z techniky, citim, že to dělám dobře, ale poslední DR+SH bylo cítit, že regenerace proběhla jen tak tak.
dnes jdu zas na MT a MiPr
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IronAndrew


PříspěvekZaslal: čt září 13, 2018 11:26 am    Předmět: Odpovědět s citátem