Dobrý trenér pro začátek ?



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Dobrý trenér pro začátek ?  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Dobrý trenér pro začátek ?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Teghon


PříspěvekZaslal: út říjen 02, 2018 1:26 pm    Předmět: Dobrý trenér pro začátek ? Odpovědět s citátem

Ahoj chci začít cvičit, jíst a žít zdravě , ale nikdy jsem necvičil ani jsem se tímhle nezabýval tak by mě zajímalo jestli nevíte o nějakém trenérovi v Praze co by semnou prošel jak cvičit, co jíst a prostě celkově co dělat správně aspon do začátku, abych nezačal špatně? Díky moc... taky za nějakou rozmnou cenu nechci platit 1000kč za trenink jsem student :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Poman


PříspěvekZaslal: st říjen 03, 2018 1:02 pm    Předmět: Re: Dobrý trenér pro začátek ? Odpovědět s citátem

Teghon napsal:
Ahoj chci začít cvičit, jíst a žít zdravě , ale nikdy jsem necvičil ani jsem se tímhle nezabýval tak by mě zajímalo jestli nevíte o nějakém trenérovi v Praze co by semnou prošel jak cvičit, co jíst a prostě celkově co dělat správně aspon do začátku, abych nezačal špatně? Díky moc... taky za nějakou rozmnou cenu nechci platit 1000kč za trenink jsem student :D


Doporučuji někoho ve VT Gymu ve Kbelích, třeba Tomáše.
_________________
Nikoho nemasíruju...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Spazik


PříspěvekZaslal: čt říjen 04, 2018 1:38 pm    Předmět: Re: Dobrý trenér pro začátek ? Odpovědět s citátem

Teghon napsal:
Ahoj chci začít cvičit, jíst a žít zdravě , ale nikdy jsem necvičil ani jsem se tímhle nezabýval tak by mě zajímalo jestli nevíte o nějakém trenérovi v Praze co by semnou prošel jak cvičit, co jíst a prostě celkově co dělat správně aspon do začátku, abych nezačal špatně? Díky moc... taky za nějakou rozmnou cenu nechci platit 1000kč za trenink jsem student :D

A nějakýho kámoše co cvičí a není kokot nemáš? :)