Co buduje více hypertrofie?



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Co buduje více hypertrofie?  Úvodní stránka -> Trénink -> Co buduje více hypertrofie?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Co buduje více hypertrofie? když celkový objem je stejný(3600kg)
A) 10 Sérií x 3 Opakování x 120kg=3600kg
100%
 100%  [ 1 ]
B) 3 Série x 20 Opakování x 60kg=3600kg
0%
 0%  [ 0 ]
C) Obě stejně
0%
 0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 1

Autor Zpráva
nocomply


PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2018 10:13 am    Předmět: Co buduje více hypertrofie? Odpovědět s citátem

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Palec077


PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2018 10:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejvíc hypertrofické schéma bude 6x6x100kg=3600kg nebo 5x8x90kg=3600kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IronAndrew


PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2018 10:57 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ani jedno 120 kilo je na 10x3 hovno váha
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Big Muscle


PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2018 11:15 am    Předmět: Odpovědět s citátem

IronAndrew napsal:
Ani jedno 120 kilo je na 10x3 hovno váha

Na upažování ideální
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IronAndrew


PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2018 11:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Big Muscle napsal:
IronAndrew napsal:
Ani jedno 120 kilo je na 10x3 hovno váha

Na upažování ideální


Vertikálně hlavou dolů bych to upažil sice i s paží která by se mi utrhla ale jedno opakování se počítá.


Ještě k tomu konceptu nepočítal bych objem tréninku na nazvedané kila. 10x3 120 odpovídá maximálce tak 135. Takže tam bude 10x3 vždycky víc než ikdyby si jel 10x20x60kg což je na objem 3x víc práce. Ale v nahovno intenzitě.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Palec077


PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2018 12:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

10x3 už je ale hodně silové schéma protože intenzita je okolo 90%. Pro hypertrofii se chceš držet spíš okolo 80%.. to znamená 6-8 reps. Počet serii bude záviset na frekvenci s jakou cvik zařazuješ.

3x20x50%maxima se hodí tak na malé partie.

Jinak tonáž tréninku neni špatné si počítat, ale je duležité k tomu zaznamenat průměrnou intenzitu.. Jinak to číslo nemá moc význam.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IronAndrew


PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2018 12:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Já to zase beru tak že 10x3 je objemové protože 30 opakování je prostě už objemovejsi s 80 procenty odjedu i 15 opakování a to už pálí svaly víš co 😀
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2018 5:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

cetl jsem clanek podlozeny nekolika studiemi, ze 5x80%max vyvola stejnou hypertrofii jako 25x60%max
prvni serie vice unavi CNS, takze clovek je schopny opakovat podobny trening za delsi dobu
druha serie naopak poskodi svaly vice, takze clovek je schopny opakovat podobny trening za delsi dobu
reseni se nabizi
v pondeli delej 5x80%, ve ctvrtek 25x60%
a samozdrejme opakuj tolikrat kolik muzes
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Co buduje více hypertrofie?
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru