Pomoc s jidelnickem



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pomoc s jidelnickem  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Pomoc s jidelnickem
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Jakub22


PříspěvekZaslal: čt prosinec 06, 2018 2:39 pm    Předmět: Pomoc s jidelnickem Odpovědět s citátem

Ahoj mohli by jste mi pomoct sestavit jidelnicek, mám 15 let 186cm a 71kg. Cvičím 5x týdně.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IronAndrew


PříspěvekZaslal: čt prosinec 06, 2018 3:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Cvič míň jez víc.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jakub22


PříspěvekZaslal: čt prosinec 06, 2018 7:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

2800kcal by mohlo odpovídat?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pajinaa


PříspěvekZaslal: pá prosinec 07, 2018 7:50 pm    Předmět: Jídelníček Odpovědět s citátem

Ahoj, hodně hrubým odhadem by se to mohlo dle tvých tělesných parametrů pohybovat okolo těch 2800 kcal. Ale je potřeba brát v potaz další proměnné, jako % tělesného tuku, průměrný výdej energie, druh tréninku, složení stravy...Základem bych se při zachování silového objemového tréninku držel cca 110 - 140g bílkovin denně a zbytek kalorií dopočítal z vhodných sacharidových a tukových zdrojů (poměr např. 45% sacharidů, 30% tuků a zbytek z bílkovin). Fajn by bylo dbát na pestrost, aby tam bylo i dostatek zeleniny a ovoce, cca 20g vlákniny. Dobré by bylo suplementovat omega 3 s kyselinou DHA a EPA. Tréninku bych trochu ubral na 3-4x týdně, aby jsi stihnul regenerovat - svaly rostou hlavně v době odpočinku ;-)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jakub22


PříspěvekZaslal: ne prosinec 09, 2018 11:07 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj, díky za radu a mohlo by to být takto?


nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pajinaa


PříspěvekZaslal: ne prosinec 09, 2018 1:37 pm    Předmět: ... Odpovědět s citátem

Ahoj, tady v tom programu Kalorických tabulek a několika různých obdobných hodnot celkového příjmu se lehce ztrácím, používám jiný program, ale vcelku je to hrubým odhadem nastaveno ok. Celkového příjmu bych se držel těch 2800 kcal (plus mínus cca 100 kcal), kdy uvidíš, jak na to budeš reagovat. Těch 2800 je hrubý odhad, takto na dálku se to počítá těžce. U bílkovin bych se držel maximálně těch 145g, spíš lehce níže. Co je tam údaj 164g bílkovin, to už je v dlouhodobém měřítku zbytečně moc, pokud se snažíš o nabrání a ne o dietu. Sacharidy a tuky ok, vlákniny ti tam svítí 21g, což je taky ok (k tvému věku množství vlákniny zatím stačí, výrazněji bych to zvednul na doporučovaných 30-40g vlákniny za nějakých 5 let). Podstatné ale je taky to, z jakých potravinových zdrojů živiny získáváš.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pomoc s jidelnickem
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru