Ahoj všem.

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Ahoj všem.  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Ahoj všem.
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Wolf Ladislav

PříspěvekZaslal: čt duben 05, 2018 6:03 pm    Předmět: Ahoj všem. Odpovědět s citátem

Ahoj všem. Potřeboval bych prosím poradit. Měřím 183 a mám 103 kg a 39 let. Pracuju jako kuchař. Rád bych si vypracoval velké ruce a široká ramena a přitom shodil pneumatiku. Jde to nějak skloubit dohromady? Jak cvičit a co brát? Momentálně ve volnu činky 40 až 90 minut, koloběžka v průměru 10 km, beru bcca a nějaký proteinový nápoj. Všem moc děkuji za jakékoliv rady.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik

PříspěvekZaslal: pá duben 06, 2018 10:11 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pravidelně se hýbat nebo cvičit aspoň 3-5x týdně.

Změnit jídleníček (nejíst kraviny, ale kvalitní stravu - maso, vejce, rýže, brambory, luštěniny, zelenina, ovoce) shazuje se v kuchyni, ne v posilovně ;-) Navíc jako profi kuchař by si tohle měl mít velmi jednoduché.

Dokud nebudeš mít tento základ vyřešený, nějaké BCAA nebo proteinový drink nijak nepomůže.
Rambotakyzacinal

PříspěvekZaslal: čt květen 03, 2018 6:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Klidně můžeš zároveň přibírat svaly a hubnout tuk, jen musíš mít výborně zmáklou stravu, žádné cukry a cheatování.

Rozepiš víc svůj jídelníček a trénink.
Lovec Altu

PříspěvekZaslal: čt květen 03, 2018 7:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Rambotakyzacinal napsal:
Klidně můžeš zároveň přibírat svaly a hubnout tuk, jen musíš mít výborně zmáklou stravu, žádné cukry a cheatování.

doufam, ze ta fotka bude aspon stat za to
KrystofK

PříspěvekZaslal: čt květen 03, 2018 7:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Rambotakyzacinal napsal:

Tvůj blog je pěkná snůška sra*ek rambo, považuješ se za experta, když napíšeš lidem aby žrali zeleninu?
ygg

PříspěvekZaslal: čt květen 03, 2018 11:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem