Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca v zime


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 77, 78, 79
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca v zime  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca v zime
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cohen999


PříspěvekZaslal: so únor 09, 2019 8:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hehe, pekne som sa okabatil, vcera sme seriozne oslavovali, takze dnes z lyzi nic. Podvecer saunicka, dobre padla.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: ne únor 10, 2019 5:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 27, nedela

Beh indiansky s kocikom v ladovych krkahajoch . 6 km . Bol to viac zapas ako beh 😂
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po únor 11, 2019 6:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 28, pondelok

Deadlift . Heavy . Up to 3x3x130kg . aj som si to natocil a teda ja tu mrtvolu taham z pociatocnej pozicie chrbta vodorovne so zemou... A potom to potiahnem ktovie cim, asi spodnym chrbtom.

Drep zadny . Medium . Up to 4x4x85kg . Slo to a aj videjo vyzera OK, pod paralel na pohodu.

Bench . Easy . Up to 5x5x77,5kg . Ok

Chin up . +5kg 5, 5, 5, 5, 3
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: út únor 12, 2019 11:07 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nechal som si videjo mrtvoly rozanalyzovat kolegom, ktory zhodou okolnosti svojho casu benchoval blizko dvojnasobku vlastnej vahy a teda aj ked on mrtvolu povazuje za rizikovu, nevidel v mojej technike ziadny problem. Len si zo mna robil trochu srandu, ze s mojim tupym uhlom medzi stehnom a lytkom v startovacej pozicii uz mozem rovno robit rumunsky MT. :D

Skontroloval aj drep, a konstatoval buttwink na vsetkych opackach okrem prveho, no nic zasadne.

Co je podstatne, chrbat bol rovny a spevneny pri oboch disciplinach, ziadne podivne prehybanie ci nestabilita, ale sustredena kontrola pocas celeho pohybu.

Ubratie serii pri tazkych a stredne tazkych vahach bolo velmi prijemne, tak akurat, a tych 3x3x132,5kg nabuduce este vidim realne. Ale uz sa aj tak tesim na deload.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: st únor 13, 2019 11:51 am    Předmět: Odpovědět s citátem

mikroTrening 29, utorok

1R press 24kg 5x 6+6 . odolal som pokuseniu zapressovat s 32kg a radsej som sa dosledne vymasiroval na foamrolleri, ponatahoval, vystrecoval a problematicke triggerpointy namazal Voltarenom. Dnes volno (mozno kratky beh?) a zajtra opat lezecky masaker v magneziovom pekle.

Zistujem, ze mi na pressy chyba 28kg bell, ktory som v novembri omylom zabudol zazimovany na chate a zatial som sa tam nedostal. #waitingforspring
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: st únor 13, 2019 6:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 30, streda

1R snatch 20kg 3x 5+5 . len tak, ci to este ovladam

Beh 4km 0:26:56 . aj toto este ovladam, ale zajtra na stene budem nadavat, preco som to nestihol uz v utorok a dnes si nedal volno... 😂
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: čt únor 14, 2019 8:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 31, stvrtok

Bencik 5x6x60kg, 2x80kg

Lezecka stena

7- biela . 3x odsadnute, aaaaaargh! Vytocila ma do vyvrtky.
7- ruzova . OK, trosku som si napravil chut vybavenim restov z minula.
7- fialova . technicka, 3x odsadnute
6+ zelena . 1x odsadnute, ale pekna
7- modra . 2x odsadnute, touto sa vacsinou rozliezam, ale uz som nevladal.

Musim konstatovat, ze uz naliezam do celkom tazkych ciest, ale zeby som sa nejako zavratne zlepsoval... 😵😒😂
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maciak


PříspěvekZaslal: pá únor 15, 2019 2:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Uz dlhsie ti chcem napisat ale vzdy mi do toho nieco dojde.
Presiel som si skoro cely tvoj log a vyslo mi ztoho ze si zufalo podtrenovany, ano nato ake mas vykony by si sa mal vysrat na 3x3 a valit ovela vacsi objem, minimalne na drepe a mrtvole.
Otazka je ze ci mas tak nakokot zivotospravu (strava&rege) ze viac nezvladnes. Lebo s drepom 110kg ako chlap by si mal byt schopny chodit aspon 10x5@80, ty si tak daleko od tvojho genetickeho maxka ze stracas cas s takym malym objemom.

Ak sa chces zacat normalne zlepsovat tak musis jednoducho pritvrdit, mas dobry mindset tak je skoda to nevyuzit a netahat do konca roka 200 (ano myslim si ze do konca roka das v pohode 200na dl a 150 na drep)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá únor 15, 2019 3:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

maciak napsal:
Uz dlhsie ti chcem napisat ale vzdy mi do toho nieco dojde.
Presiel som si skoro cely tvoj log a vyslo mi ztoho ze si zufalo podtrenovany, ano nato ake mas vykony by si sa mal vysrat na 3x3 a valit ovela vacsi objem, minimalne na drepe a mrtvole.
Otazka je ze ci mas tak nakokot zivotospravu (strava&rege) ze viac nezvladnes. Lebo s drepom 110kg ako chlap by si mal byt schopny chodit aspon 10x5@80, ty si tak daleko od tvojho genetickeho maxka ze stracas cas s takym malym objemom.

Ak sa chces zacat normalne zlepsovat tak musis jednoducho pritvrdit, mas dobry mindset tak je skoda to nevyuzit a netahat do konca roka 200 (ano myslim si ze do konca roka das v pohode 200na dl a 150 na drep)


@maciak Ano, mas uplnu pravdu, sila aj vykony by mohli ist okamzite hore, keby som siel cistu silovku. Lenze to by som potom asi aj viac zral (co nechcem), priberal (co nechcem, a je jedno, ze by to boli najma svaly), a nemohol by som robit vsetko co ma bavi (beh, lezenie, bike)... Vzdy som chcel byt skor vsestranny, dost dobre si neviem predstavit, co by som na stene alebo na skale robil, keby som nabral dalsich 5 - 10kg (alebo aj viac, v nasej rodine mame aj kusy 100kg+). Poslednych 10 mesiacov si fakt uzivam silovku, ale ked dosiahnem plus minus naturalny strop, rad by som sa vratil viac k behu, uvidim podla casu co a ako.

Regeneraciu nikdy nebudem mat 100%, hockedy sa prihodi chlastacka, stravu som nikdy extra neriesil. Plus junior (v buducnosti snad este pribudnu dalsie)... neviem ci mas deti, ale obcas je to fakt zahul. Turek uz onedlho zisti! :D

K treningu: od aprila 2018 idem bez pauzy hore, a kedze uz taham na 40, posledne co potrebujem je nahanat sa za cislami a riskovat (dalsie) zranenie. A uz trochu citim, ze treba ubrat, tak proste uberiem, urobim krok spat, telo sa da do kludu a postupne pojdem zas hore. Dal som si +- dva roky, aby som urobil 1,5 bw na bench, co najblizsie k 2x bw na drep a mrtvolu aspon nieco cez 2x bw. Tiez viem, ze ten trening moze vyzerat uplne, uplne inac, ale lepsie ako nic.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá únor 15, 2019 9:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

miniTrening 32, piatok

2bellFrontSquat 20 + 24kg . 5, 6, 7

1R press 24kg . 5+5, 6+6, 7+7

#mamdost #smutnychlapec #siceslaby #alezatounaveny
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: ne únor 17, 2019 6:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 33, nedela

Beh s kocikom 8km 1 hodinka presne . a popri tom asi 4km chodza. Vyse dvoch hodin na cerstvom vzduchu, uplne ma to odpalilo po obede, nastastie som si mohol ist pospat s malym. 😂
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po únor 18, 2019 3:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Vcerajsi beh sa odzrkadli na dnesnych heavy drepoch, citim spajlicky celkom dost, uz vcera som vedel, ze je zle. :D Nevadi, v pripade potreby nepojdem 3x3, ale si to rozdelim na viac serii...

@maciak Este by som si dovolil pozastavit pri tomto tvojom vyroku

maciak napsal:

Presiel som si skoro cely tvoj log a vyslo mi ztoho ze si zufalo podtrenovany


Neviem ake mas skusenosti s lezenim, alebo s vytrvalostnym behom a co presne si predstavujes pod tymi zapiskami, ale ak ziadne, odporucam si vyskusat. Po stvrtkovych lezeckych seansach sa citim vselijako, len nie zufalo podtrenovany. Skor naopak. Ako ratam tak ratam, dva tazke treningy tyzdenne + lahsie smrdlacky 2 - 3 dalsie dni, nemoze znamenat zufalu podtrenovanost.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po únor 18, 2019 7:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 34, pondelok

Drep zadny midbar pod paralel . Heavy . Up to 3x3x92,5kg . PR nakoniec to paradoxne slo, aj ked posledne opacko bolo riadne vydrete. Normalne mam chut deloadnut iba BP a DL...

Deadlift klasika . Easy . Up to 5x5x115kg . vytrapene, na benciky som sa absolutne netesil.

Bench press . Medium . Up to 4x4x82,5kg . tretia seria zrazu easy, stvrta tiez.

Chin up +10kg 5, 5, 5, 4, 4 . necakane PR , vsetko striktne, a to mi vaha po vikende, vyroci a valentinoch ukazuje 89,3!!! 😂 Potesilo. 😍
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82


Naposledy upravil cohen999 dne po únor 18, 2019 8:12 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maciak


PříspěvekZaslal: po únor 18, 2019 8:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

najprv k mojim skusenostiam, robil som doplnkovo triatlon, zavodne plaval behal aj bikoval, na biku mam 15TKM v nohach asi 2-2.5tkm, niesom dobry bezec aj napriek tomu ze mam nieco odbehane (nedal som pol maraton pod 2 hodiny nikdy) ale zato v plavani som celkom isiel.
Trojboj robim 21 rokov, prvu sutaz som mal 15tich, odvtedy som sa popri trojboji venoval 7 rokov zavodne motokrosu, potom triatlon a teraz kedze uz behat kvoli kolenam 4 roky nemozem tak robim rychlo chodzu, spinning a veslo (staci kuknut do logu).
Popri trojboji 4x do tyzdna, veslujem 4-6 krat tyzdenne a robim rychlo chodzu.
Doteraz som 3 roky pracoval v dvoch pracach cize si myslim ze mam idealny zivot typu trening zradlo a spanie.
Takze ano ked sa pozrem na tvoj log tak si myslim ze mas zle poskladany trening a preto sa tak pomaly posuvas (na 150kg DL sa musi dostat zdravy chlap do 1 roka).
Paradoxne ta stena ti ktomu len dopomoze.

Tiez niesom najmladsi a mam blizsie k 40 ako k 30.

Prosim neber to ako navazanie, len som chcel v dobrom poradit.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po únor 18, 2019 8:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

maciak napsal:
najprv k mojim skusenostiam, robil som doplnkovo triatlon, zavodne plaval behal aj bikoval, na biku mam 15TKM v nohach asi 2-2.5tkm, niesom dobry bezec aj napriek tomu ze mam nieco odbehane (nedal som pol maraton pod 2 hodiny nikdy) ale zato v plavani som celkom isiel.
Trojboj robim 21 rokov, prvu sutaz som mal 15tich, odvtedy som sa popri trojboji venoval 7 rokov zavodne motokrosu, potom triatlon a teraz kedze uz behat kvoli kolenam 4 roky nemozem tak robim rychlo chodzu, spinning a veslo (staci kuknut do logu).
Popri trojboji 4x do tyzdna, veslujem 4-6 krat tyzdenne a robim rychlo chodzu.
Doteraz som 3 roky pracoval v dvoch pracach cize si myslim ze mam idealny zivot typu trening zradlo a spanie.
Takze ano ked sa pozrem na tvoj log tak si myslim ze mas zle poskladany trening a preto sa tak pomaly posuvas (na 150kg DL sa musi dostat zdravy chlap do 1 roka).
Paradoxne ta stena ti ktomu len dopomoze.

Tiez niesom najmladsi a mam blizsie k 40 ako k 30.

Prosim neber to ako navazanie, len som chcel v dobrom poradit.


Jasne, neberiem to ako rypanie, len som si chcel byt isty, ci vies, co na tej stene vlastne robim. Ze je to intenzivny heavy trening prakticky "do mrtva", subjektivne narocnejsi nez pondelkovy liftersky, ale zda sa, ze prenos do zhybov je pritomny.

K mrtvole - momentalne som v 45. tyzdni lifterskej epizody a s trochou stastia tych 150kg dam mozno uz o mesiac. ;)
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca v zime Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 77, 78, 79
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru