TAHY/TLAKY/NOHY(PULL/PUSH/LEGS) 3x nebo 6x



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - TAHY/TLAKY/NOHY(PULL/PUSH/LEGS) 3x nebo 6x  Úvodní stránka -> Trénink -> TAHY/TLAKY/NOHY(PULL/PUSH/LEGS) 3x nebo 6x
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
TvarohNaNoc


PříspěvekZaslal: čt květen 09, 2019 9:16 am    Předmět: TAHY/TLAKY/NOHY(PULL/PUSH/LEGS) 3x nebo 6x Odpovědět s citátem

TAHOVÝ DEN (PULL DAY):
Mrtvý tah (Deadlift) 5x5-8
Námořnické přítahy (Seal Rows) 5x5-8
Shyby podhmatem s přidaným závažím (Weighted Chin Ups) 5x5-8
+ Možná doplnky ve formě:
Přítahy jednoručky s oporou o lavici (Dumbbell Row) 3x10-12
Zapažování (Dumbbell Rear Delt Fly) 3x10-12


TLAKOVÝ DEN (PUSH DAY):
Bench Press 5x5-8
Tlak ve stoje (Standing Military Press) 5x5-8
Kliky na bradlech s přidaným závažím (Weighted Dips) 5x5-8
+ Možná doplnky ve formě:
Tlaky s jednoručkami na nakloněné lavici (Incline Dumbbell Bench Press) 3x10-12
Upažování (Lateral Raises) 3x10-12


NOHOVÝ DEN :D (LEG DAY):
Zadní dřepy (Back Squats) 5x5-8
Přední dřepy (Front Squats) 5x5-8
Výpady (Lunges) 5x5-8
Lýtka (Calves) 5x10-15


Když toto dám 3x týdně, tak všechno procvičím 1 což je dle studií nedostačující jak k růstu tak silovému zlepšení, když to dám 6x týdně vše procvičím 2x což už je přijatelné, ale chodit do fitka 6x týdně je moc zase, ale bylo by to zpestření od treninku celeho tela, ja vám ještě rozdělení 4x týdně Vršek/Spodek, ale todle se mi líbí víc
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dave1913


PříspěvekZaslal: čt květen 09, 2019 1:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Za mě bych do takového tréninku nikdy nešel.
V jednom tréninku bench press, military press a kliky na bradlech - to je k odvaření ramen a rotátorů.
Vyzkoušej a uvidíš.
_________________
David Gryc
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: čt květen 09, 2019 2:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tenhle trénink je hovadský kočkopes jak z M&F na počátku 90tek.

Jak píše David, první co si na tomhle tréninku "odjebeš" budou ramena a úpony v předloktí.

Good luck...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IronAndrew


PříspěvekZaslal: čt květen 09, 2019 3:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dej to 12x a dvoufázově. Že je to sračka poznám už podle toho že někdo někam napíše, že můžeš jet až 8 opakování v sérii u mrtvoly.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TvarohNaNoc


PříspěvekZaslal: čt květen 16, 2019 2:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

IronAndrew napsal:
Dej to 12x a dvoufázově. Že je to sračka poznám už podle toho že někdo někam napíše, že můžeš jet až 8 opakování v sérii u mrtvoly.

Jo 8 opakovani je debilita a ze Wendler v Boring But Big programu má mrtvolu čtvrtej den 5x10 aha
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: čt květen 16, 2019 2:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

TvarohNaNoc napsal:
IronAndrew napsal:
Dej to 12x a dvoufázově. Že je to sračka poznám už podle toho že někdo někam napíše, že můžeš jet až 8 opakování v sérii u mrtvoly.

Jo 8 opakovani je debilita a ze Wendler v Boring But Big programu má mrtvolu čtvrtej den 5x10 aha


Hej, ale aj v treningu uvadza:
Even if the weight seems very light and the sets easy, you will be insanely sore from squatting and deadlifting for 5 sets of 10 reps . There is no point in making yourself so sore that you cannot train the next day.

A inak suhlasim z vlastnej skusenosti. Mrtvola nie je cvik, kde by clovek chcel robit 10 opakovani v serii. To uz radsej viac serii.
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
seeya


PříspěvekZaslal: čt květen 16, 2019 7:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Wendlerova mrtvola 5x10 v boring but big je ale doplnkova schema k hlavnemu cviku a robi sa s nizkym percentom z maximalky. Wendler mele nieco o 50% ja pouzivam este menej a nedavam ani 5 serii. Ked sa clovek neodvari na doplnkoch (co wendler zdoraznuje uplne vsade), tak potom neni problem dat v jednej pripadne dvoch HLAVNYCH seriach 10+ opakovani. Navyse 10+ neni nikde predpisanych, moze sa to vyskytnut v treningu v ramci autoregulacie. E.g citim sa ako tisicka tak to tam napalim..
_________________
Sadly, there is no answer for which is best, a spoon or a fork. you could get a spork, but a spoon would be better for soup and a fork would be better for a salad.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IronAndrew


PříspěvekZaslal: pá květen 17, 2019 8:54 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak tu píšou kluci. Tenhle program teda neznám, ale stojím si zatím, že nad 6 opáček jezdit mrtvolu není ideální maximálně v jedné závěrečné sérii na výkon. S tímhle principem pracuje magnusson/ortmayer routine. Pro mě je to cvik na stimul testosteronu a přetížení těla. Takže nevím i 8 sérii jedniček při 90 procentech mi přijde rozumnější než jet 4x8 třeba se 75. A zbytek práce udělat na doplňkách. Ale třeba v mojí filozofii tréninku to mám takhle i s benchem to je silový cvik jednoručky a bradla jsou na dojetí a vyšší objem práce. Dřepy jezdím jen silově, objemově mám max přední a to do 8 opacek, ale to vnímám jako kompenzační cvik pro kyčle a zároveň cvičení břicha a vzperacskym držením to beru i jako cvik na zlepšení držení horní poloviny těla. Protože prakticky krom dřepu nohy necvicim nejezdím legpress, výpady, predkopy zakopy. Smutný je pak, že nohy je taky jediná partie kterou tak nějak mám 😀😀 ale to už je jinej příběh.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - TAHY/TLAKY/NOHY(PULL/PUSH/LEGS) 3x nebo 6x
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru