Kalorická kalkulačka + jídelníček/objem



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Kalorická kalkulačka + jídelníček/objem  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Kalorická kalkulačka + jídelníček/objem
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DendyyyV


PříspěvekZaslal: út prosinec 03, 2019 10:28 pm    Předmět: Kalorická kalkulačka + jídelníček/objem Odpovědět s citátem

Zdravím všechny, vím, že už tu bylo x tisíc dotazů na toto téma, ale poprosil bych o inteligentní odpověď.

Jsem věčný začátečník teď s tak 3 letou pauzou. 24l,184cm,76kg mám cíl nabrat 15kg obecně. Rád bych cvičil oběmově alespoň 3x týdně + manuální práce.

Podle článků atd... jsem si výpočetl 1,9g bílkovin, 6g sacharidù, 1g tuků na kg. Cca 145g Bílkovin, 456g Sacharidů, 76g tuků.

Podle kalorických tabulek čísla úplně jinde.

Dotaz na jídelníček :

Snídaně - Ovesne vločky cca 80g, 1odmerka Proteinu 80%,200ml mléka, 3x vejce na tvrdo

Svačina - 1x hruška, kelímek jogurtu 1,5%tuku, hrst slunečnicových seminek

Oběd - 150g rýže/200g brambor, 100g kuřecí prsa, 1x červená paprika, 5cherry rajčat

Svačina - 2x celozrny rohlík, 50g prsni šunky, 50g tvarohove pomazanky

Večeře - protein odmerka, 150g ryba, 200 brambor, 1x kedlubna

+ po tréninku např.gainer



Při celkovém výpočtu jsem se nedostal ani na 50% potřebných sacharidů, dle bílkovin se vejdu, tuky taky necelých 60% a kalorie necelých 1600kcal.

Poradí někdo jak tam vmestnat sacharidy a ty tuky abych se dostal, alespoň přes těch 2000kcal ?

Co jsem se dočetl tak na mojí váhu bych měl mít kaloricky příjem kolem 2600kcal. Děkuji za rady
[/b]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wojtkingson


PříspěvekZaslal: út prosinec 03, 2019 11:05 pm    Předmět: Re: Kalorická kalkulačka + jídelníček/objem Odpovědět s citátem