Večerní nebo ranní trénink?



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Večerní nebo ranní trénink?  Úvodní stránka -> Trénink -> Večerní nebo ranní trénink?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Osobnost


PříspěvekZaslal: ne leden 02, 2022 8:06 pm    Předmět: Večerní nebo ranní trénink? Odpovědět s citátem

Ahoj,
Z časových důvodů nemůžu cvičit optimálně přes den, ale musím si vybrat zda cvičit večer před spaním nebo ráno po probuzení. Vím, že obě varianty nejsou optimální a já bych chtěl jít cestou menšího zla.
Jsem začátečník a cvičím zhruba 3 měsíce Po+St+Pá full body trénink začínající 20:30-21:00.
Musím potvrdit, že v mém případě večerní trénink zhoršuje spánek a o to hůře když si dám pořádně do těla. Po tréninku ještě před protažením dám zinek a po sprše banán+protein (40g bílkovin) s vodou.

Chtěl bych zkusit cvičit ráno, ale optimální snídaně by měla být 90min před trénink a to je docela dost. Podle toho co jsem vyčetl záleží čas snídaně taky na citlivosti žaludku při cvičení a pravděpodobně bych zvolil cca 15 min před tréninkem ovesné vločky s vodou, ovocem a proteinem.

Porádíte mi prosím vaše zkušenosti a v případě ranního tréninku co nejdříve po probuzení a vhodné jídlo?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Turakam


PříspěvekZaslal: ne leden 02, 2022 8:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem