Celodenní průběžné cvičení



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Celodenní průběžné cvičení  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Celodenní průběžné cvičení
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LADA3


PříspěvekZaslal: po březen 21, 2022 11:48 am    Předmět: Celodenní průběžné cvičení Odpovědět s citátem

Ahoj,

jsem tu nový a jsem začátečník. Cca 11 týdnů cvičím denodenně vojenské kliky a shyby podhmatem, k tomu trošku břicho.
Moje cvičení probíhá tak, že každou celou hodinu dělám 13 vojenských kliků a každou půlhodinu aktuálně 5 shybů, to celé od rána až do večera. Je to úplně velká blbost?

U kliků se mi zdá že jsem se zaseknul a cítím že už nemám žádný prostor ke zvýšení, tzn. víc než 13. Ještě podotýkám že moje ambice nejsou být kulturistou, ale na druhé straně nechci vypadat, jako kdybych právě utekl z koncentráku. Nevím jestli má na něco vliv věk, je mi přes 40.

Od začátku cvičení se mi zdá že se trošičku prorýsovaly svaly,ale rozhodně mi nepřijde že jejich objem vzrostl, tzn. jsem na tom fyzicky o něco lépe, ale vizuálně téměř žádná změna.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: po březen 21, 2022 4:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Neboj, z kliku a shybu rozhodně jako kulturista vypadat nebudes 🤣
To co používáš ty, je relativně dobrá metoda na zvýšení poctu opakovani, nicmene musis vkládat dny volna
Udelat jenom 13kliku neni pro chlapa moc dobrá vizitka
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Turakam


PříspěvekZaslal: po březen 21, 2022 8:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Makaj, na strednej som urobil 120 za minútu - ver, či never.
_________________
"I guess he’s taking Hunt to Takedown City, where the pain is free and the hits are plenty."