Nejsem moc nízko v dietě?



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Nejsem moc nízko v dietě?  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Nejsem moc nízko v dietě?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Olafekk


PříspěvekZaslal: so březen 11, 2023 3:11 am    Předmět: Nejsem moc nízko v dietě? Odpovědět s citátem

Ahoj,

rád bych znal názor zkušenějších, jestli nemám nastavenou dietu moc nízko. Jsem spíše začátečník, cvičím obden, silově fullbody Freimen od září 2022, výkony 105bench, MT 155, dřep 130. Mám 190cm, 32let, aktulně 110kg, v objemu jsem měl příjem cca kolem 3500kcal - B:200, S: 400-450, T: 100. Rád bych se přiblížil ideálně na nějakých 95kg, nicméně začal jsem na 3000kcal a protože je váha pořád stejná snižuji až na 2500 kcal, při makrech B:200, S:290, T: 60. Zaměstnání sedavé. Kardio cca obden kratší pomalá procházka kolem 5km. Jídelníček mám zcela čistý, bez cukru, mouky, nic. Viz níže sample:

Snídaně: Kaše z ov. vloček 90g
Svačina: Batáty 200g, hovězí roštěná 70g
Oběd: Celozrnné těstoviny 180g, losos, 100g
Svačina2: Celozrnné těstoviny 180g, losos 100g
Svačina 3: Celozrnné těstoviny 180g, losos 100g
Večeře: Protein 100%iso reflex 25g, creatin
Večeře 2 (před spaním): Tvaroh polotučný 250g

Mám obavu, zda není dieta nastavena moc nízko. Chápu, že je potřeba zkoušet, ale obecně jsem měl za to, že 2,5k kcal by byla dieta spíše pro dívku, nerad bych si zpomalil metabolismus, protože kvalita v které mám 110kg je spíše kolem 25-30%BF. Na druhou stranu, při 3000kcal váha byla po týdnu +100g. Děkuji za rady pokud je viditelná nějaká chyba.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Palec077


PříspěvekZaslal: po březen 13, 2023 7:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Čau,