Názor?


Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Názor?  Úvodní stránka -> Trénink -> Názor?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Krajo77


PříspěvekZaslal: pá březen 29, 2024 12:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
Krajo77 napsal:
Peter Ustinov napsal:
Krajo77 napsal:
[
Práveže mne ten trening co si napísal vypadá na hovno

Proc?


Na môj vkus pri vela cvikov a viac zamerane na objem ako na silu


pondeli:

drep
goodmorning
kliky na bradlech
veslovani dolni kladka
tlaky na ramena velka cinka/jednorucky
+bricho


streda:

benchpress
mrtvy tah
shyby
upazovani+upazovani v predklonu
+bricho


patek:

legpress
zakopavani
sikmy bench s jednoruckama
pullover
bicepsovy zdvih
francouzsky tlak
+bricho

Jedes pět cviků + bricho, to je moc?
Jenom o jeden vic nez jsi psal ty

Pokudchces jestemin, tak si vem beara, jednu ze zadkladich možnosti:
Pondělí: drep a bench
Streda: pritahy a press
Patek: mrtvola a bradla


A vysvetlí mi čo je zle na mojom treningu ?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: pá březen 29, 2024 1:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Co je na tom tvem zle je na prvni strance tohho topicu, ktery jsem posilal a co jsi necetl
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Orim


PříspěvekZaslal: so březen 30, 2024 12:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
Co je na tom tvem zle je na prvni strance tohho topicu, ktery jsem posilal a co jsi necetl


Ked nanom bude dosahovať výsledky a dodržiavať tréning 3x do týždňa aj tak bude na hovno len kvôli tomu že to je kulturisticky tréning?
Spĺňa 10 serii na partiu do týždňa aj opakovane tak neviem v čom je problém
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: so březen 30, 2024 1:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Orim napsal:
Peter Ustinov napsal:
Co je na tom tvem zle je na prvni strance tohho topicu, ktery jsem posilal a co jsi necetl


Ked nanom bude dosahovať výsledky a dodržiavať tréning 3x do týždňa aj tak bude na hovno len kvôli tomu že to je kulturisticky tréning?
Spĺňa 10 serii na partiu do týždňa aj opakovane tak neviem v čom je problém

1. Rysovani je kalorickem deficitu
2. Ano, cokoliv je lepší nez nic
3. V kontextu treningu, co ai muze vybrat, je to co si vybral jedno z nejhorších
4. Sval reaguje na zatez cca 48hodin, pokud ho jedes 1* zy tyden, 120 hodin promrhas

(Ty jsi ten topic cetl?)
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Orim


PříspěvekZaslal: so březen 30, 2024 2:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
Orim napsal:
Peter Ustinov napsal:
Co je na tom tvem zle je na prvni strance tohho topicu, ktery jsem posilal a co jsi necetl


Ked nanom bude dosahovať výsledky a dodržiavať tréning 3x do týždňa aj tak bude na hovno len kvôli tomu že to je kulturisticky tréning?
Spĺňa 10 serii na partiu do týždňa aj opakovane tak neviem v čom je problém

1. Rysovani je kalorickem deficitu
2. Ano, cokoliv je lepší nez nic
3. V kontextu treningu, co ai muze vybrat, je to co si vybral jedno z nejhorších
4. Sval reaguje na zatez cca 48hodin, pokud ho jedes 1* zy tyden, 120 hodin promrhas

(Ty jsi ten topic cetl?)


Čítal ale niekomu vyhovuje aj má lepšie výsledky na tom ze ho ide 1x do týždňa ale lepšia varianta by bola bud tezko lahky split nebo vrch spodok 4x do týždňa ale ak nema čas len 3x do týždňa a vyhovuje mu to ma na tom progress tak nevidím problém
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
caukymnauky


PříspěvekZaslal: so březen 30, 2024 3:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
4. Sval reaguje na zatez cca 48hodin, pokud ho jedes 1* zy tyden, 120 hodin promrhas

tohle nemusi byt vubec pravda, pozor na to (mam na mysli variabilitu za ruznych podminek, tj. nekdy plati, nekdy ne)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MilanT


PříspěvekZaslal: so březen 30, 2024 3:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslim si, ze jsi pravdepodobne troll, ale tim, ze tohle muzou cist i ostatni lidi, tak odpovim.

Hele 80% lidem bude fungovat tezke fullbody ve tve situaci nejlepe. Jsi zacatecnik, mas dobrou systematickou regeneraci a horsi regeneraci svalu, idealni stav na to silit kazdym treninkem a objemem ho neznicit.

Je pravda, ze proteosyntenza trva podle studii jen 48-72h maximalne, ALE! ono zalezi i na stimulu, ktery tomu svalu das (tim neni mysleno paleni, napumpovani ale mechanicke napeti a tenze). Kdyz to jen odsolichas, muzes ji mit zvedlou treba par hodin a skutek utek. :-)

Treninkova frekvence neni nic jineho, nez stejny mechanizmus jako pauzy mezi seriema! Vyssi frekvence umoznuje zvednout vyssi objem a vyssi objem (za predpokladu ze ho uregenerujes) = vetsi svalovy rust. (10x12x120 bude horsi, jak 4x12x130 3x tydne i presto, ze pocitove, je to mnohem tezsi). Zaroven muze prijit doba, kdy zvedas "absolutne" tak hodne, ze to cvicit proste 4x tydne nedokazes a neuregenerujes to. (Duvod proc powerlifteri pri vyssich vahovych kategorii netrenuji tak casto, nebo vyuzivaji doplnkove treninky na strojich aby zatizili sval, ale ne cele telo a duvod proc kulturisti na vysoky urovni trenuji z vetsi casti na strojich)

Na priklade u treninku zad (1x tydne)
Pátek:
shyby
pritahy v predklonu
pritahy jc
pritahy na kladce
pullover
trapezy s vc

Kolik si asi myslis, ze budes zvladat vahy na pritahu na kladce, pullover a trapezu s vc po celem treninku? Vubec zadnou. Ale kdyz vyhodis cviky na ktere se blbe pridava vaha a das do ctyrech treninku v tydnu jeden cvik na zada (shyby/pritahy v predklonu/pritahy jc...) tak jsi na ne schopny zvednout mnohem vic a tim padem, jsi za cely tyden vykonal mnohem vic tenze na svaly a ty se ti odvdeci rustem.

C ilem naturalniho kulturisty, neni mackat sval, citit sval, pumpovat sval pokud chce nabrat ale zvednout svalovou silu na 5-30 opakování pri pohybu cíleného na ten sval.
Nejde to do nekonecna a prijde i obdobi, kdy je prave "niceni svalu" a poskozeni svalu i beneficujici protoze v jednom treninku bude vic stimulovana homeostaza a umozni to vytvareni svalovych jader, ktere souvisi s tim, kolik svalu jsi schopny naturalne nabrat. Dale pak treba pokud zavodnikum jde o zvyseni vaskularity.

Mam to sam odzkouseno, cvicil jsem jak blazen, 6x tydne 2 a pul hodiny. Miliarda cviku na partii a uplne k prdu.

Pokud bych chtel byt vytrvalec a mit schopnost cvicit 60 serii na jednu partii v treninku, delam to stale. Pokud chci byt velky (a silny) pouziju jiny zpusob.

Az kdyz mi Turakam (diky mu) udelal trenink, ktery me vedl ke zvysovani sily jsem zacal mit dobre vysledky a pribral jsem pres 15kg v kvalite.
Pridat 40kg na desitky u drepu mi pomohlo mnohem vice, nez predkopavat jako 7. cvik potom, co uz jsem nemel silu ani dojit domu.

Ale bude fungovat vsechno, jakmile bude regenerace, spanek a strava na miste = Kdyz budes mit solichace na "optimalnim" fullbody a drice na splitu, dric na splitu bude mit mnohonasobne lepsi vysledky.

Krajo:
Trenink by to vylozene dle rozpisu nemusel byt nejhorsi, ale verim, ze kdybys nechal cviky i serie x opakovani ktere tam mas a prohazel to na 3 tydenni fullbody, jsi schopny na kazdem cviku silit rychleji (zvednes teda v dusledku za cely tyden vic objemu na dany sval) a tim i budes vic rust.

Hlavne makej prosim
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: so březen 30, 2024 4:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

caukymnauky napsal:
citace:
4. Sval reaguje na zatez cca 48hodin, pokud ho jedes 1* zy tyden, 120 hodin promrhas

tohle nemusi byt vubec pravda, pozor na to (mam na mysli variabilitu za ruznych podminek, tj. nekdy plati, nekdy ne)

Neumim si predstavit situaci, ze protahnes proteosyntézu na 168hodin (naturálně)
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MilanT


PříspěvekZaslal: so březen 30, 2024 6:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
caukymnauky napsal:
citace:
4. Sval reaguje na zatez cca 48hodin, pokud ho jedes 1* zy tyden, 120 hodin promrhas

tohle nemusi byt vubec pravda, pozor na to (mam na mysli variabilitu za ruznych podminek, tj. nekdy plati, nekdy ne)

Neumim si predstavit situaci, ze protahnes proteosyntézu na 168hodin (naturálně)

Proteosynteza je uplne nepodstatna, protoze ano - v teto chvili roste sval, ale o tom kolik vyroste uz mluvi jaky stimul mu byl dan. Zaroven u pokrocilych lifteru se i zvysuje hodnota ktera je potreba vubec pro adaptaci. (tzn minimalni treninkovy stres za danou jednotku).

Neopovrhuj zadny trenink, brosplit muze byt dobry prave pro nahnani metabolickeho stresu a svaloveho poskozeni (studijni borci tomu odporuji, ale je to prave vedou potvrzene, ze kdyz byli ucastnikum podavany metabolity do svalu, tak se sval zvetsil vice oproti placebo skupine. - nebo taky duvod proc tlusti lidi maji casto velke lytka - neni to zadny rozsah 5-30op. ale miliardy pumpovacich opakovani) a nebo pro zvyseni pracovni kapacity, coz ti pak ve fullbody pomuze cvicit vetsi objem na dany sval a nebyt bolavy (na kvadricepsy neni problem treba 50 serii tydne pri spravne adaptaci a pokud se nepresahne stres)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: so březen 30, 2024 6:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

MilanT napsal:
Peter Ustinov napsal:
caukymnauky napsal:
citace:
4. Sval reaguje na zatez cca 48hodin, pokud ho jedes 1* zy tyden, 120 hodin promrhas

tohle nemusi byt vubec pravda, pozor na to (mam na mysli variabilitu za ruznych podminek, tj. nekdy plati, nekdy ne)

Neumim si predstavit situaci, ze protahnes proteosyntézu na 168hodin (naturálně)

Proteosynteza je uplne nepodstatna, protoze ano - v teto chvili roste sval, ale o tom kolik vyroste uz mluvi jaky stimul mu byl dan. Zaroven u pokrocilych lifteru se i zvysuje hodnota ktera je potreba vubec pro adaptaci. (tzn minimalni treninkovy stres za danou jednotku).
A zaroven klesa objem, ktery uregenerujes!
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Krajo77


PříspěvekZaslal: út duben 02, 2024 1:54 am    Předmět: Odpovědět s citátem

MilanT napsal:
Myslim si, ze jsi pravdepodobne troll, ale tim, ze tohle muzou cist i ostatni lidi, tak odpovim.

Hele 80% lidem bude fungovat tezke fullbody ve tve situaci nejlepe. Jsi zacatecnik, mas dobrou systematickou regeneraci a horsi regeneraci svalu, idealni stav na to silit kazdym treninkem a objemem ho neznicit.

Je pravda, ze proteosyntenza trva podle studii jen 48-72h maximalne, ALE! ono zalezi i na stimulu, ktery tomu svalu das (tim neni mysleno paleni, napumpovani ale mechanicke napeti a tenze). Kdyz to jen odsolichas, muzes ji mit zvedlou treba par hodin a skutek utek. :-)

Treninkova frekvence neni nic jineho, nez stejny mechanizmus jako pauzy mezi seriema! Vyssi frekvence umoznuje zvednout vyssi objem a vyssi objem (za predpokladu ze ho uregenerujes) = vetsi svalovy rust. (10x12x120 bude horsi, jak 4x12x130 3x tydne i presto, ze pocitove, je to mnohem tezsi). Zaroven muze prijit doba, kdy zvedas "absolutne" tak hodne, ze to cvicit proste 4x tydne nedokazes a neuregenerujes to. (Duvod proc powerlifteri pri vyssich vahovych kategorii netrenuji tak casto, nebo vyuzivaji doplnkove treninky na strojich aby zatizili sval, ale ne cele telo a duvod proc kulturisti na vysoky urovni trenuji z vetsi casti na strojich)

Na priklade u treninku zad (1x tydne)
Pátek:
shyby
pritahy v predklonu
pritahy jc
pritahy na kladce
pullover
trapezy s vc

Kolik si asi myslis, ze budes zvladat vahy na pritahu na kladce, pullover a trapezu s vc po celem treninku? Vubec zadnou. Ale kdyz vyhodis cviky na ktere se blbe pridava vaha a das do ctyrech treninku v tydnu jeden cvik na zada (shyby/pritahy v predklonu/pritahy jc...) tak jsi na ne schopny zvednout mnohem vic a tim padem, jsi za cely tyden vykonal mnohem vic tenze na svaly a ty se ti odvdeci rustem.

C ilem naturalniho kulturisty, neni mackat sval, citit sval, pumpovat sval pokud chce nabrat ale zvednout svalovou silu na 5-30 opakování pri pohybu cíleného na ten sval.
Nejde to do nekonecna a prijde i obdobi, kdy je prave "niceni svalu" a poskozeni svalu i beneficujici protoze v jednom treninku bude vic stimulovana homeostaza a umozni to vytvareni svalovych jader, ktere souvisi s tim, kolik svalu jsi schopny naturalne nabrat. Dale pak treba pokud zavodnikum jde o zvyseni vaskularity.

Mam to sam odzkouseno, cvicil jsem jak blazen, 6x tydne 2 a pul hodiny. Miliarda cviku na partii a uplne k prdu.

Pokud bych chtel byt vytrvalec a mit schopnost cvicit 60 serii na jednu partii v treninku, delam to stale. Pokud chci byt velky (a silny) pouziju jiny zpusob.

Az kdyz mi Turakam (diky mu) udelal trenink, ktery me vedl ke zvysovani sily jsem zacal mit dobre vysledky a pribral jsem pres 15kg v kvalite.
Pridat 40kg na desitky u drepu mi pomohlo mnohem vice, nez predkopavat jako 7. cvik potom, co uz jsem nemel silu ani dojit domu.

Ale bude fungovat vsechno, jakmile bude regenerace, spanek a strava na miste = Kdyz budes mit solichace na "optimalnim" fullbody a drice na splitu, dric na splitu bude mit mnohonasobne lepsi vysledky.

Krajo:
Trenink by to vylozene dle rozpisu nemusel byt nejhorsi, ale verim, ze kdybys nechal cviky i serie x opakovani ktere tam mas a prohazel to na 3 tydenni fullbody, jsi schopny na kazdem cviku silit rychleji (zvednes teda v dusledku za cely tyden vic objemu na dany sval) a tim i budes vic rust.

Hlavne makej prosim


No dobre necham si poradiť od skúsenejších tak ako by si to spravil ty ako by si to rozložil na 3x do týždňa a ake série opakovania a prestávky medzi sériami A intenzitu ?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Názor? Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: