Tataráček


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Tataráček  Úvodní stránka -> Kuchařka -> Tataráček
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

tatarák
nemohu bez něho žít
11%
 11%  [ 4 ]
příležitostně si ho dám
45%
 45%  [ 16 ]
nemůžu ani cítit
20%
 20%  [ 7 ]
co to je
22%
 22%  [ 8 ]
Celkem hlasů : 35

Autor Zpráva
Douglas


PříspěvekZaslal: po leden 15, 2007 8:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

cooker napsal:
jojo myslíš tohle že

Jo, to je ono!
citace:
hele a odud ty znáš takovýhle jídla.Co děláš?

Pracuju jako externí správce serverů u pár firem a ještě u jedné firmy testuju HW, ale jsem mimojiné taky vyučený kuchař-číšník, takže se trochu orientuju. No nikdy jsem to nedělal, nejsem ani nijak v tomto směru šikovný a kreativní, ale láska k jídlu mi zůstala;-). Za kuchaře profesionála jsem se nikdy nepovažoval, to co ty tady postuješ bych dokázal akorát sníst.
PS: Prosím tě, přihod' ještě něco....
_________________
Ty ses takova vecne pesimisticka a neprejici devka, ktera se tvari jako nejvetsi odbornik a pravej fanousek bojovejch sportu a navic jeste k tomu pametnik, takze mas vzdycky co rict.. Udus se tim hejtem.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m4l


PříspěvekZaslal: po leden 15, 2007 8:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

zajimavej tatarak delaj v italsky restauraci jak je na prikopech..
tatarak je uz teda namichanej a mimo jine do nej davaj parmazan a olivovy olej a fakt zajimavy..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
render


PříspěvekZaslal: po leden 15, 2007 11:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

to: cooker
Tatarák z lososa sa robí tak ako z hovädzieho, alebo sa recept líši? A je to možné aj zo pstruha? Toho si aj chytím.
Do reštiky, kde na tatarák chodím ho robia aj morčací (krútí) ale to nemá ten šmrnc.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Shixin