| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
matoni
|
Zaslal: pá červen 13, 2008 8:37 am Předmět: veslovaci trenazer |
|
|
Caute, mate niekto nejake skusenosti s veslovacim trenazerom?popripade aky mate na to nazor vy? na co vsetko je to dobre a ako casto by s s tym malo cvicit? popripade kde by som nasiel spravnu techniku cvicenia? sorry za otazku ale hladal som nieco o tom aj cez google ale nic normalne mi to nenaslo..... diky moc _________________ chcem vyzerat lepsie
|
|
| nahoru |
|
 |
| |
 |
Ronnie
Administrátor

|
Zaslal: pá červen 13, 2008 8:42 am Předmět: |
|
|
Já jen v krátkosti - určitě nevybírej s hydraulickým systémem, jsou dle mého naprosto k ničemu. Vzduchový odpor je fajn, možná trošku hlučnější, u některých typů (nevím, zda-li u všech) ale nejde nastavit odpor, resp. je úměrný rychlosti veslování. To odpadá u magnetického odporu, který umožňuje (resp. může umožnovat) elektronické řízení, což je při dlouhodobějším tréninku příjemná věc (nastavitelné programy apod.). Relativně nově tu jsou trenažery s vodním brzdným systémem, ty jsem ale zkoušel jen chvilku a tak nemám moc relevantní názor - cvičení na nich mi ale přišlo dost příjemné.
Zkus kouknout sem do shopu https://obchod.ronnie.cz/veslovaci-trenazery do diskuse pod jednotlivé výrobky, bývají tam od kolegy z jednoho našeho obchodu dobré praktické postřehy.
|
|
| nahoru |
|
 |
Ronnie
Administrátor

|
Zaslal: pá červen 13, 2008 8:45 am Předmět: |
|
|
Btw. platí tu ale trochu větší finanční náročnost, zatímco třeba za nějakých cca 10 tisíc Kč koupíš už kvalitní dobrý rotoped, za stejnou cenu veslovací trenažer (se stejnou užitnou hodnotou) neseženeš.
|
|
| nahoru |
|
 |
matoni
|
Zaslal: pá červen 13, 2008 10:54 am Předmět: |
|
|