Grogy...Nový začátek


Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 183, 184, 185  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Grogy...Nový začátek  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Grogy...Nový začátek
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
grogy


PříspěvekZaslal: so červenec 31, 2010 7:58 pm    Předmět: Grogy...Nový začátek Odpovědět s citátem

Ahoj, po dlouhé době přemlouvání sám sebe jsem se rozhodl, že si založím log, tak doufám že toho nebudu litovat.

Nikdo mě tady nezná takže se trochu představím.
Jmenuju se Pavel, alias grogy, je mi 15 let, jsem z Jihlavy. Cvičím cca 11 měsíců, takže jsem začátečník.

Teď nějaké rozměry
Váha 90 kg
Výška 180 cm
Hrudník- 104 cm
Pas- 97 cm
Stehno- 63 cm
Lýtko- 40 cm
Nadloktí- 36 cm
Předloktí- 31 cm
Podle osobní váhy mám cca 21% tuku, ale nevím jestli se té váze dá v tomhle věřit.

Silové výkony

Tah- 180 kg
Dřep- 120 kg
Benč- 85 kg

Můj aktuální cíl je (z těch rozměrů to jde určitě poznat) shodit nějaký to kilo. Myslím že když se dostanu tak na 80 kg (- 10 kg), tak budu spokjenej. Nechci nějaký velký rýsování na pláž, stačí mi když se zbavím toho lavoru co mám na břiše.

Jinak mým cílem je maximální síla, až na to budu připravenej, chtěl bych zkusit trojboj.

Teď něco o tréninku.
Asi mě za něj ukamenujete, ale mě to tak fakt vyhovuje

trénuju 6x týdně
po+st+pá jedu full body kromě zad
út+čt+so jedu záda
Ty tahy mám takhle zvlášť protože když cvičím v jednom treninku tahy i dřepy tak to co cvičím jako druhý, úplně odseru. to že cvičím 6x týdně mi vyhovuje, regenerovat to zvládám a čas na to mám.
Ale rád si vyslechnu co mi na to napíšete
+ Ještě mám cca 3x týdně (jak kdy) aerobku 30-40 min
Trénink sem teď psát nebudu začnu ho sem vkládat od pondělí.

Jídelníček
tady není moc co řešit, prostě vám ho sem dám a pak se o tom můžeme bavit.

Snídaně- 30g proteinu
Svačina- 120g makrely
Oběd 250g kuřecího + 50g těstovin+paprika a rajče
Svačina- 30g proteinu
Večeře-250g kuřecího+paprika