|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Robb
|
Zaslal: ne srpen 15, 2010 6:15 pm Předmět: |
|
|
Naposledy upravil Robb dne út listopad 06, 2012 11:41 pm, celkově upraveno 1 krát
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
LJ

|
Zaslal: ne srpen 15, 2010 6:18 pm Předmět: |
|
|
| Robb napsal: |
no ono tělu trvá tak půl roku nebo rok než se vyplave.... | A co se pak stane, budu vypadat jako Phelps?
|
|
| nahoru |
|
 |
_Lundgren

|
Zaslal: ne srpen 15, 2010 6:27 pm Předmět: |
|
|
LJ, jak jsi na tom s technikou? Já si myslel, že plavu jak pánbůh, až mi při kurzu jednou instruktor řek, že plavu moc silově, jako všichni lidi, co předtim prošli posilkou. Po dvou hodinách jsem se pomocí techniky zlepšil řádově.
|
|
| nahoru |
|
 |
LJ

|
Zaslal: ne srpen 15, 2010 6:35 pm Předmět: |
|
|
S technikou asi normálně, několikrát sem dostal radu od někoho kdo plaval závodně, ale nic zásadního.
Kraul mi docela jde rychle a většinou mě nikdo nepředplave - dělám dvě esíčka, snažím se o co nejdelší dráhu ruk pod hladinou, když dejchám, tak se snažím co nejmíň na ten nádech změnit polohu těla, dál jsem se nedostal.
A prsa nevím, ty rozhodně nemám na bazénu nejrychlejší, takže budou asi z prdele úplně  . Máš tip na nějakýho trenéra? Já nikoho neznám a říkat 70 letýmu dědkovi v Axe co tam hadicí umejvá kachličky se mi nechce  .
|
|
| nahoru |
|
 |
_Lundgren

|
Zaslal: ne srpen 15, 2010 6:41 pm Předmět: |
|
|
| LJ napsal: | S technikou asi normálně, několikrát sem dostal radu od někoho kdo plaval závodně, ale nic zásadního.
Kraul mi docela jde rychle a většinou mě nikdo nepředplave - dělám dvě esíčka, snažím se o co nejdelší dráhu ruk pod hladinou, když dejchám, tak se snažím co nejmíň na ten nádech změnit polohu těla, dál jsem se nedostal.
A prsa nevím, ty rozhodně nemám na bazénu nejrychlejší, takže budou asi z prdele úplně . Máš tip na nějakýho trenéra? Já nikoho neznám a říkat 70 letýmu dědkovi v Axe co tam hadicí umejvá kachličky se mi nechce . |