Strečing :
◇Statický strečing celého těla: výdrž v protažení 30-45 sec - hlavně spodek[/size]
_________________ No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable. Socrates
Ty trénuješ v Praze? Jestli jo tak kde? Koukám že se taky učíš ty nadhozy a výrazy do střihu apod.
_________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
Ty trénuješ v Praze? Jestli jo tak kde? Koukám že se taky učíš ty nadhozy a výrazy do střihu apod.
Ja trenuju v Plzni, v Praze studuju VS, ale kombinovanou formou, takze krom zkouskovyho tam jezdim jenom nekolikrat do mesice, skoda, jinak bysme mohli dat spolecne :) ale uz sem se na neurcito domlouval se spekounemP tady z fora, ze kdyz budu mit nekdy cestu do Prahy a cas, tak si muzem zatrenovat, tak kdyby se to melo uskutecnit, tak muzu dat vedet a muzeme dat ve trech treba :)
Edit: jinak - jo snazim se to vzpirani aspon trochu naucit, verim ze ty cviky maji prinos pro vsechny sporty, kde je zapotrebi vybusnost
_________________ No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable. Socrates
Edit: jinak - jo snazim se to vzpirani aspon trochu naucit, verim ze ty cviky maji prinos pro vsechny sporty, kde je zapotrebi vybusnost
Jo, to na 100%. Určitě bych s tebou někdy zatrenoval, není problém, ja teda v praze teď měsíc nebudu, ale až začne semestr tak tu jsem většinou 4/5 dní v týdnu ;-). zatím se měj a makej!
_________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."