|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
tvrdokozus
|
Zaslal: so září 17, 2011 12:41 pm Předmět: |
|
|
pokud mas takovy vkus, tak bych se spis podival po hodinkach traser...napr na: http://www.chronoshop.cz/katalog.php?pmi=88
jinak o brylich ani nemluvim, pravda ramecky mam asi za za 8k, ale jsou snad nerozbitny a nejdulezitejsi je kvalite skel !!!
Nemam ty uplne nejlepsi, to stoji asi 20k nebo kolik, ale da se rict, ze tu nejlepsi upravu, kterou vyrabi firma rodenstock (nejak tak se to pise)
clovek by neveril, jak je to znat, jak jsou v tom nasem svete ty barvy nadherny
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Moocha

|
Zaslal: so září 17, 2011 12:56 pm Předmět: |
|
|
Mě se líbí jenom tento konkrétní model. Stejně je cenově mimo mě, jsem student a brigádou bych si na to vydělal tak za 2 měsíce, kdybych do toho neměl posilovnu + stravu. Teď jsem napsal na chronomaga jestli je někdo neprodává za 2-3tis, to bych to snad nějak zařídit dokázal..
|
|
| nahoru |
|
 |
Deadlift
Moderátor
|
Zaslal: so září 17, 2011 7:11 pm Předmět: |
|
|
| kubaz napsal: | | Deadlift napsal: | asi tak, boty,brýle a hodinky by měl mít člověk kvalitní. První dvoje, protože Tě nohy celý život budou nosit a bez zraku není život taky asi nic moc - no a hodinky?-...to je jen frajeřina ...ale taky bych si nekoupil např. bentime. |