|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
mandor
|
Zaslal: ne leden 08, 2012 1:15 pm Předmět: |
|
|
Zeleny Jëlen :
jak jsem ti napsal výše i s tučným vyznačením chyb, článek je sračka. Uvedení "adovkáta" je klasické, každý kdo někdy dělal v advokátce ti velmi barvitě vylíčí jak takové "rozhovory" vznikají.
BTW. jsem právník, na NO jsem dělal diplomku s oponentem Kuchtou, to je ten co napsal knížky jako třeba Nutná obrana, ale jistě, i dnes je nej.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
U.B0B

|
Zaslal: ne leden 08, 2012 1:15 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Revin
|
Zaslal: ne leden 08, 2012 2:38 pm Předmět: |
|
|
Právo držet zbraň a zastřelit zloděje. Poslanci to chtějí jako v USA - že by se poslanci báli až jim někdo bude chtít vzít nakradené miliony?
Ale jinak myslím, že tohle by byla dobrá změna...
|
|
| nahoru |
|
 |
Mablung
|
Zaslal: ne leden 08, 2012 3:02 pm Předmět: |
|
|
| citace: | | Ve známost například před časem vešlo město Kennesaw v Georgii, které v roce 1982 vydalo nařízení, že v každé domácnosti musí být alespoň jedna funkční střelná zbraň. Jak uvádí server World Net Daily, od té doby se tam nestala jediná vražda. |
Vzhledem k tomu že většina vražd jsou domácí zabijačky na které nemá držení zbraně vliv, je na této "statistice" něco divného ...
|
|
| nahoru |
|
 |
ShawnRay

|
Zaslal: po leden 09, 2012 12:55 am Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
U.B0B

|
Zaslal: po leden 09, 2012 1:11 am Předmět: |
|
|
v TV to bylo uz nekdy pred mesicem a stale mi neni jasne, jak nekdo z ciziny vymysli takovejto trik a ze na to vubec nekdo skoci ... a pak ze sme vsichni stejny. proste nekteri to maji v krvi ...
|
|
| nahoru |
|
 |
ShawnRay

|
Zaslal: po leden 09, 2012 1:33 am Předmět: |
|
|
| U.B0B napsal: | | v TV to bylo uz nekdy pred mesicem a stale mi neni jasne, jak nekdo z ciziny vymysli takovejto trik a ze na to vubec nekdo skoci ... a pak ze sme vsichni stejny. proste nekteri to maji v krvi ... |