|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Frozz.

|
Zaslal: so leden 07, 2012 3:49 pm Předmět: |
|
|
| Petey napsal: | | Robi tu niekto so Sony Vegas? |
Ano, co potřebuješ? Ale nevím, jestli poradím, jsem takovej amatér :-) _________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Petey

|
Zaslal: so leden 07, 2012 4:01 pm Předmět: |
|
|
vysledna kvalita vide (render as...) je vzdy na hovno,aj ked je nastavena ako najvyssia (best quality) :) a spracovavane je v HD,tak neviem preco to robi _________________ Komu tim prospejete?!
|
|
| nahoru |
|
 |
Frozz.

|
Zaslal: so leden 07, 2012 4:44 pm Předmět: |
|
|
| Petey napsal: | | vysledna kvalita vide (render as...) je vzdy na hovno,aj ked je nastavena ako najvyssia (best quality) :) a spracovavane je v HD,tak neviem preco to robi |
V tomhle ukládám já každé moje video, a jsem teda spokojenej, i když by mohl být samozřejmě kvalitnější výstup:
Save as type: Windows media video V11 (*.wmv)
Template: 8Mbps HD 1080-30p Video
případně v "custom" si s tím můžeš pohrát podle libosti. A výsledný soubor ani není tak velký (oproti AVI např.)
Ale je pravda, že renderování a práce s výslednou kvalitou je docela věda a sám tomu moc nerozumím. _________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
|
|
| nahoru |
|
 |
Cratach

|
Zaslal: so leden 07, 2012 5:26 pm Předmět: |
|
|
Jakej tam pouzivas kodek pro vystup ? A jakej je bitrate, one- nebo two-pass ?
A jakej format ma vstupni video ? Kodek, rozliseni, 25p nebo 50i ?