Proč se z gaineru pokaždé pokakám?

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Proč se z gaineru pokaždé pokakám?  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Proč se z gaineru pokaždé pokakám?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Doorn

PříspěvekZaslal: st únor 29, 2012 3:52 pm    Předmět: Proč se z gaineru pokaždé pokakám? Odpovědět s citátem

Zdravím,
pokaždé mám z gaineru sra*ku. Nebude to tím, že by mi nesedla značka gaineru. Protože před třema rokama jsem měl Laktofit a měl jsem z něho sračku. Rok zpátky Jumbo a taky, teď mám od Extrifitu Gain Pro 30 a to samé. Cvičím bez doplňků, jsem pořád začátečník, takže se to snažím držet hlavně na stravě, gainer jsem si koupil jen kvůli energii a regeneraci.

Myslel jsem, že mám sračku z toho, že před tím dávám mléko, protože ráno dám vločky nebo cereálie s mlékem, 45 minut na to gainer, pak posilovna, gainer a za 45 minut oběd. Ale dneska jsem zkusil po probuzení dát jen gainer, posilovna, gainer a oběd za hodinu a stejně zase sedím na hajzlu. Nějaká rada? Sorry za vulgarismy, ale už mě to fakt sere a to doslova.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavelito

PříspěvekZaslal: st únor 29, 2012 4:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

zkus gainer vysadit a uvidíš, jestli je to opravdu gainerem.
matejkorvin

PříspěvekZaslal: st únor 29, 2012 4:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

napr umele sladidla mozu prehanat
[size=10:bfcda6cc54]Naposledy upravil Pakosta dne st únor 31, 2007 22:15, celkově upraveno 1 krát[/size:bfcda6cc54]
Doorn

PříspěvekZaslal: st únor 29, 2012 5:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Teď cvičím 8 měsíců v kuse, gainer mám poslední měsíc. Posrávám se až teď, od dob gaineru. Navíc poznám, že chvilku po vypití mi azčne bobtnant břichu a za chvilku mám sračku. opravdu si myslíš, že to není gainerem?
Frozz.

PříspěvekZaslal: st únor 29, 2012 5:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Doorn, bohužel, ale nevidím to jinak: