|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Doorn
|
Zaslal: st únor 29, 2012 3:52 pm Předmět: Proč se z gaineru pokaždé pokakám? |
|
|
Zdravím,
pokaždé mám z gaineru sra*ku. Nebude to tím, že by mi nesedla značka gaineru. Protože před třema rokama jsem měl Laktofit a měl jsem z něho sračku. Rok zpátky Jumbo a taky, teď mám od Extrifitu Gain Pro 30 a to samé. Cvičím bez doplňků, jsem pořád začátečník, takže se to snažím držet hlavně na stravě, gainer jsem si koupil jen kvůli energii a regeneraci.
Myslel jsem, že mám sračku z toho, že před tím dávám mléko, protože ráno dám vločky nebo cereálie s mlékem, 45 minut na to gainer, pak posilovna, gainer a za 45 minut oběd. Ale dneska jsem zkusil po probuzení dát jen gainer, posilovna, gainer a oběd za hodinu a stejně zase sedím na hajzlu. Nějaká rada?  Sorry za vulgarismy, ale už mě to fakt sere a to doslova.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Pavelito

|
Zaslal: st únor 29, 2012 4:20 pm Předmět: |
|
|
zkus gainer vysadit a uvidíš, jestli je to opravdu gainerem. _________________ Ať to roste
|
|
| nahoru |
|
 |
matejkorvin

|
Zaslal: st únor 29, 2012 4:30 pm Předmět: |
|
|
napr umele sladidla mozu prehanat _________________ EDIT: viz pravidla fora
[size=10:bfcda6cc54]Naposledy upravil Pakosta dne st únor 31, 2007 22:15, celkově upraveno 1 krát[/size:bfcda6cc54]
| nahoru |
|
 |
Doorn
|
Zaslal: st únor 29, 2012 5:39 pm Předmět: |
|
|
Teď cvičím 8 měsíců v kuse, gainer mám poslední měsíc. Posrávám se až teď, od dob gaineru. Navíc poznám, že chvilku po vypití mi azčne bobtnant břichu a za chvilku mám sračku. opravdu si myslíš, že to není gainerem?
|
|
| nahoru |
|
 |
Frozz.

|
Zaslal: st únor 29, 2012 5:41 pm Předmět: |
|
|
Doorn, bohužel, ale nevidím to jinak: