Soya protein (rada)

Jdi na stránku 1, 2  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Soya protein (rada)  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Soya protein (rada)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mike-UK

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2012 4:57 pm    Předmět: Soya protein (rada) Odpovědět s citátem

Zdravím..

Rád bych se zeptal zda jsem koupil špatně s výrobkem Xtreme muscular performance a to PURE SOYA PROTEIN isolate powder jedná se o čistou soju na 100g je 87g protejnu.
Jde mi o to že během dne dosebe nedostanu 140g proteinu,a tvaroch či jiné takové jídlo v Anglii nekoupím

Rád bych napbral nějaký kila navíc,začal jsem cvičit techniku HST

Díky všem
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2012 6:13 pm    Předmět: Re: Soya protein (rada) Odpovědět s citátem

soja nema plnohotnotne aminove spektrum, kup radsi jinej

s HST zkusenosti nemam
pro me je objem freimenuv korte nebo cizuv BEAR
Moocha

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2012 6:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

HST jsem zkoušel a asi nejdůležitější je si zvolit dobře váhy, nemachrovat.. ta regenerace je tam poměrně obtížná
Mike-UK

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2012 6:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

no,zrovna se mi nechce jen tak vyhazovat 600kč (20liber) jen tak do koše tak se právě ptám zda to mohu používat bez větších problémů.
Moocha

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2012 6:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejsem profík, ale když to dáš do mlíka, tak by problém být neměl ale nekamenujte mě, je to jenom názor.
SimsonCZ

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2012 6:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Prasopes.

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2012 6:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

proc sojovy protein ? proc ne syrovatka ?
EpsteinBarr

PříspěvekZaslal: st březen 21, 2012 6:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem