Další pc trapnej dotaz...

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 125, 126, 127  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Další pc trapnej dotaz...  Úvodní stránka -> Na smazání... -> Další pc trapnej dotaz...
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Smazaný uživatel (071)

PříspěvekZaslal: pá březen 30, 2012 2:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

owar napsal:
Bomberguy napsal:
Nejsem odborník, ale nejen že by jsi těch 4 gb jako běžný uživatel nepoznal ( neviděl by jsi rozdíl ani kdyby jsi měl 2gb) ale taky nevyužiješ jako běžný uživatel ten procesor, pokud teda neujíždíš na nových hrách :)

mam i5-460M, 4 GB RAM a kdyz mam otevrenej skype, posloucham hudbu ve winampu, mam otevreno kolem 20 oken v mozille a pustim si treba nfs world na nejnizsi detaily na odreagovani, tak mi jede procesor mezi 60 - 100% a ramky tak na 80%..takze to urcite poznas uplne v pohode..a kdyz zapnu PS tak uz je to skoro nepouzitelny

Takže nepoznáš nic. Milion oken a nějaký spuštěný programy, a k tomu hra. Co víc bych chtěl pouštět? Máš osm myslí a na počítač pět nezávislých ovládacích prvků?
Pokud člověk není profesionální grafik nebo něco podobnýho, víc než 4GB naprosto nemají význam.
Mně jede nonstop spousta věcí a k tomu hraju nějakou onlinovku, co běžně sežere přes 2GB, a nemám nejmenší problém :P
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cratach

PříspěvekZaslal: pá březen 30, 2012 4:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Vic jak 4 gB ma smysl jen kdyz clovek pouziva najednou vic programu, co hodne zerou (namatkove krom zmineneho photoshopu treba autocad, premiera atd.). Ja mam na velkym compu 8 gB a prakticky nikdy se mi nestava, ze by dosla kapacita pameti i kdyz mi toho beha najednou vic. Problem je pro me v posledni dobe rychlost ty pameti samotny (sou to jenom DDR2) a vykon CPU (core 2 quad).
owar

PříspěvekZaslal: pá březen 30, 2012 5:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Octopuss napsal: