|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Panini
|
Zaslal: pá duben 13, 2012 8:02 pm Předmět: Objem pro 15tiletého |
|
|
Zdravím všechny příznivce kulturistiky, chtěl bych se na něco zeptat. Je mi patnáct let,měřím 194 cm a mám 80 kg. Cvičím již 8 měsíců,z toho 3 měsíce v posilovně. Rád bych na sebe nabalil nějakou tu svalovou hmotu a také bych chtěl trošku zesílit,takže bych rád jel ''objemovku''. Vybral jsem si tréninkový plán Korte. Porádí mi někdo jestli je to dobré ? A nebo jestli by se pro mě našel nějaký jiný objemový plán ? :) Díky za radu.
PS.Nevěděl jsem do jaké kategorie dát tento příspěvek,tak jsem se zařadil mezi začátečníky.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Moocha

|
Zaslal: pá duben 13, 2012 8:10 pm Předmět: |
|
|
Jestli máš někoho, kdo by ti mohl zkontrolovat techniku velké trojky (mrtvý tah, dřep, bench), tak bych asi nic nenamítal :)
|
|
| nahoru |
|
 |
Bomberguy
|
Zaslal: pá duben 13, 2012 8:12 pm Předmět: |
|
|
Korte dobrý určitě je, otázka je jak daleko jsi s cvičením. nejsem si jistý jestli je to pro 15 letého začátečníka vhodné. + nevím jestli by bylo rozumný jezdit korte kdyby člověk zvedal nějaké nízké váhy..
|
|
| nahoru |
|
 |
Deadlift
Moderátor
|
Zaslal: pá duben 13, 2012 8:17 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Judson

|
Zaslal: pá duben 13, 2012 8:21 pm Předmět: |
|
|
"patnáct let,měřím 194 cm a mám 80 kg "
Vidim budouciho strongmana )
|
|
| nahoru |
|
 |
Khalaf

|
Zaslal: st květen 02, 2012 7:50 pm Předmět: |
|
|
| Judson napsal: | "patnáct let,měřím 194 cm a mám 80 kg "
Vidim budouciho strongmana ) |
Nemůže mít 15-ti letý kluk metr devadesát a 80 kilo ?
|
|
| nahoru |
|
 |
Panini
|
Zaslal: st květen 02, 2012 8:04 pm Předmět: |
|
|
| Khalaf napsal: | | Judson napsal: | "patnáct let,měřím 194 cm a mám 80 kg "
Vidim budouciho strongmana ) |
Nemůže mít 15-ti letý kluk metr devadesát a 80 kilo ? |
Ale může,já jsem důkazem..
|
|
| nahoru |
|
 |
Olafekk

|
Zaslal: st květen 02, 2012 9:53 pm Předmět: |
|