Další pc trapnej dotaz...

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 125, 126, 127  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Další pc trapnej dotaz...  Úvodní stránka -> Na smazání... -> Další pc trapnej dotaz...
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pavelcb

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2012 11:22 am    Předmět: Odpovědět s citátem

no jo..jsem samouk a ještě mizernej
Frozz.

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2012 1:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tuhle ssd

http://www.alza.cz/intel-330-60gb-ssd-d321075.htm?kampan=heureka.cz

nebo tuto

http://www.alza.cz/ocz-vertex-3-series-60gb-d244243.htm

Prý měl OCZ nějaký problémy s označením a hodně lidí už té značce nevěří (bylo to ve spojitosti s vertex 2 myslím), a že INTEL je jistota.

Co si myslíte? Půjde místo HDD do noťase.
Smazaný uživatel (071)

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2012 1:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ten Intel je nějaká low lvl mrdka. To bych radši vzal ten Vertex (mimochodem ty nízký kapacity nemají takovou rychlost jak se celkově o daným modelu píše kvůli počtu čipů, ale předpokládám, že jsi prostě limitovanej cenou a přes to vlak nejede).

edit: Beru zpět. Ten Intel je nějaká novinka na SandForce. Nic o tom nevím. Nebudu se vyjadřovat, resp. jdu googlit nějaký testy :)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Smazaný uživatel (071)

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2012 1:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

The 330 differs from the SandForce based Intel SSD 520 in a couple of key areas. The 330 uses lower p/e count NAND (still Intel 25nm MLC) compared to the 520, reducing Intel's rated lifespan from 5 years of 20GB of writes per day to 3 years under the same workload. Intel's ratings have historically been conservative, so I'd expect that the 330 would last much longer than 3 years for the vast majority of workloads

In fact, the Intel SSD 330 appears to be the cheapest SF-2281 drive on the market today.