|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Stepartin FKF
|
Zaslal: so červen 09, 2012 8:52 am Předmět: 9/6/2012 |
|
|
45 minut crossběh - 2 min běh cca 70-75% max + 30 sec aktivita (kliky, dřepy, výpady)
Wendler deload press
5x 24kg
5x 30kg
5x 34kg
20 minut AMRAP
2x Wallclimb
2x TGU - levá (KB 24kg)
2x Wallclimb
2x TGU - pravá
...
nepočítal jsem kola, soustředil jsem se na techniku, především u TGU, protože jsem s hrůzou zjistli, že jsem ho dloooouuuuho nejel _________________ Tvrdé svaly vybuduješ jedině tvrdým tréninkem. Jsem zastáncem funkčního tréninku - žádné stroje.
Činky, běhání, švihadlo, kettlebells, TRX, medicinbal, aquahit, sandbag, plyometrie, síla, vytrvalost, rovnováha, flexibilita... KOMPLEXNOST.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Stepartin FKF
|
Zaslal: po červen 11, 2012 12:07 pm Předmět: 11/6/2012 |
|
|
Nečekaně mě postihlo zranění (sranda je, že při koučování skupinového tréninku a netuším co bylo příčinou ...) nějaký flexor kyčle, zatím blíže nespecifikováno, ještě jsem to neřešil se svým fyzioterapeutem.
Nicméně trénink vynechat nemůžu, takže ...
Wendler silový program zkusím pouze Benč a Press ve dnech kdy mají být (jestli to půjde)
SHYBY:
široké shyby 5x 1 minuta v každé minutě 5 shybů ve vestě 9kg
podhmatové shyby 5x 1 min. - " - bez vesty
jelikož i při sebemenším náznaku kopu se zranění ozývá, tak byly shyby extrémně poctivé (už jsem myslel, že takové ani neudělám .-))
Dole úplně vyvěsit a zastavit na 1-2 sec
RUČKOVÁNÍ
hrazda je dlouhá něco přes 5m
6x bez zátěže pauza cca 45 sec
2x ve vestě
VÝDRŽ VE VISU
nadhmat 2x, podhmat 2x
+ tah z ramen a lopatek, z úplného vyvěšení jsem se bez použití loktů vytahoval co nejvýš
P.S. hrazda je tzv. "FATTY & SKINNY" nerez tyč prům. 5 cm _________________ Tvrdé svaly vybuduješ jedině tvrdým tréninkem. Jsem zastáncem funkčního tréninku - žádné stroje.