|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Smazaný uživatel (071)
|
Zaslal: út červen 26, 2012 9:48 pm Předmět: |
|
|
Na kolika místech budeš ještě jako poslední kokot odpovídat na rok, dva a víc starý příspěvky??!
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Vittus

|
Zaslal: út červenec 03, 2012 6:22 pm Předmět: |
|
|
nech ho honí příspěvky
ale teď k věci: Když jsem začínal (což je vlastně nedávno  ) konzultoval jsem se zkušenějším spolucvičencem techniku dřepu. Velice zdůrazňoval, že musím jet přes paty (menší zátěž na kolena). Počítám, že to samé platí u Legpressu a hacken dřepu, jenže to u některých typů strojů znamená, dát chodila na půl z plošiny nebo jet při legpressu (hackenu) menší rozsah. Jinak velice často pozoruji borce, kteří mají zvednuté paty. Možná se ptám jako debil na věc, která je ostatním jasná, ale u mě není priorita správná technika.
Díky za objasnění _________________ Semper fidelis!
|
|
| nahoru |
|
 |
Mablung
|
Zaslal: út červenec 03, 2012 8:12 pm Předmět: |
|
|
| Vittus napsal: | nech ho honí příspěvky
ale teď k věci: Když jsem začínal (což je vlastně nedávno ) konzultoval jsem se zkušenějším spolucvičencem techniku dřepu. Velice zdůrazňoval, že musím jet přes paty (menší zátěž na kolena). Počítám, že to samé platí u Legpressu a hacken dřepu, jenže to u některých typů strojů znamená, dát chodila na půl z plošiny nebo jet při legpressu (hackenu) menší rozsah. Jinak velice často pozoruji borce, kteří mají zvednuté paty. Možná se ptám jako debil na věc, která je ostatním jasná, ale u mě není priorita správná technika.
Díky za objasnění |
Já osobně jedu legpress také někam na paralel, více ne. Kdybych šel níž, zvedal bych spodní záda a oddělal bych si záda. Pomáhá mít špičky naširoko od sebe, jenže to mi nedělá dobře na kolena.
Njn, už se pomalu začínám rozpadat
|
|
| nahoru |
|
 |
Vittus

|
Zaslal: st červenec 04, 2012 7:14 pm Předmět: |
|
|