|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Zajímavé články a odkazy k tématu: | |  |
duke.dukem
|
Zaslal: út srpen 07, 2012 3:09 pm Předmět: Re: body-test |
|
|
| rokudaimenaruto napsal: | ...
Název proteinu je Whey plus 82 jestli to pomůže.. |
Spis se zeptej Tetsua na jeho foru a tamnich uzivatelu. I ten ti rekne, ze cituji "Ve Whey Plusu, co máme my, je směs tří typů proteinu, relativně levného syrovátkového koncentrátu (tuším, že pětasedmdesátka izraelské výroby), kaseinátu sodného a hydrolyzátu vepřového kolagenu (a oboje je levnější než syrovátkový protein)......"
Takze kvalita umerna cene, co vic o tom chces vedet...
|
|
| nahoru |
|
 |
rokudaimenaruto
|
Zaslal: út srpen 07, 2012 3:30 pm Předmět: cena |
|
|
Tak mě jde dost o cenu, jsem student a takovýhle věci si musim kupovat sám. Takže hledám to nejlepší za určitou cenu a aby ta cena byla nízká. 283,-/kg je parádní, ale chápu že kvalita asi nebude nijak oslnivá, ale zase to nebude nějakej šmejd ne po kterym nenaberu...nebo??
|
|
| nahoru |
|
 |
CIZO

|
Zaslal: út srpen 07, 2012 3:32 pm Předmět: Re: cena |
|
|
| rokudaimenaruto napsal: | | Tak mě jde dost o cenu, jsem student a takovýhle věci si musim kupovat sám. Takže hledám to nejlepší za určitou cenu a aby ta cena byla nízká. 283,-/kg je parádní, ale chápu že kvalita asi nebude nijak oslnivá, ale zase to nebude nějakej šmejd ne po kterym nenaberu...nebo?? |
Pokud hledáš něco, po čem dobře nabereš a máš málo peněz, tak hledáš na špatnym místě. První, kam bys měl zamířit, je nejbližší supermarket. _________________ "Excuses will only get you so far in life, you know? You could make excuses for everything - this hurts, that hurts... but it'll only get you so far.
Won't really get you anywhere with me."
Derek Poundstone
|
|
| nahoru |
|
 |
petr616
|
Zaslal: út srpen 07, 2012 3:33 pm Předmět: Re: body-test |
|
|
| duke.dukem napsal: | | rokudaimenaruto napsal: | ...
Název proteinu je Whey plus 82 jestli to pomůže.. |