|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
nagato10
|
Zaslal: út srpen 07, 2012 3:49 pm Předmět: Způsob posilování? Prosím o pomoc |
|
|
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jaké suplementy byste mi doporučil (jsem začátečník)? Před rokem jsem hrál fotbal, sportovní tělo jsem měl. Od té doby co ho nehraju, tak trochu jsem přibral, jak jsem nic nedělal. Nepřibírám na váze nějak rychle. Měl jsem 70 Kg a nyní po roce mám 78Kg, problém je v tom, že sem nabral jen tuk. Mým cílem je mít opět SPORTOVNÍ POSTAVU.
Jsem novým členem a nemůžu zasílat odkazy, kdybyste mi někdo chtěl vázně pomoc. Pošlu Vám odkazy obrázků mé "vysněné postavy" a mé aktuální postavy soukromou zprávou.
Jak dlouho si myslíte, že budu muset na sobě zamakat, abych vypadal jako ten na obrázku? Nepotřebuji to až tak moc, ale ty svaly jak má, aby mi šli vidět dobře. Posiluji 3x týdně, po tréninku vždy jezdím na kole 30 minut. Hraji fotbal 1-2x týdně. Jídelníček dodržuji cca. 140 - 150g bílkovin. Začal jsem teprve před 2 týdny, teď chci do toho jít na plno.
Informace mé postavě:
Obvod krku: 41 cm
Obvod pasu: 94 cm
Výška: 182 cm
Váha: 78kg
Věk: 19
Myslíte si, že dělám všechno zatím dobře? Ještě přemýšlím o tom, že budu každý den chodit ráno jezdit na kole.
Díky moc!
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
balbi

|
|
| nahoru |
|
 |
nagato10
|
Zaslal: út srpen 07, 2012 3:58 pm Předmět: |
|
|
Díky ti za odpověď, jo já jsem zapoměl dodat, že vlastně piji Combat Powder - Cookies. Jinak bych ty bílkoviny jentak do sebe nenasypal :D. Můžu ti zaslat soukromou zprávou obrázky? Jinak... Přemýšlím, co si mám koupit jako další proteinový přípravek. Myslíš, že tohle je dobrý - 100% WHEY GOLD STANDARD.
|
|
| nahoru |
|
 |
balbi

|
Zaslal: út srpen 07, 2012 4:03 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Study
|
Zaslal: út srpen 07, 2012 4:05 pm Předmět: |
|
|
Myslím, že bude muset ještě hoodně makat, pokud nemá nějakou super genetiku:)
|
|
| nahoru |
|
 |
nagato10
|