Nabrání svalové hmoty

Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Nabrání svalové hmoty  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Nabrání svalové hmoty
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lukbi

PříspěvekZaslal: so srpen 11, 2012 8:42 am    Předmět: Nabrání svalové hmoty Odpovědět s citátem

Čaute lidi.Je mi 25,měřím 171 a vážím 70 kg.Před asi 4 měsíci jsem vážil 90 kg a dokončil jsem program Power90 při kterém jsem za 3 měsíce zhubl 20 kg.Považuju se za endomorfa.Asi před dvěma týdny jsem se rozhodl že zkusím nabrat nějakou tu svalovinu.Našel jsem program pro začátečníky sestavený uživatelem tetsuem na jiném fóru.Je to trénink celého těla.Cvičím hodinu denně 3x-4x týdně.Vážil jsem 71.Našel jsem si že endomorf by měl mít 2g/kg bílkovin, 3,6g/kg sacharidů a kolem 50g tuků/den.Udělal jsem si jídelníček a týden cvičil.Výsledek byl nepřibral jsem ale ani neubral.Tak jsem přidal sacharidy z 255g/den na 400g/den.A po týdnu jsem se dnes zvážil a mám ještě o kilo méně .Takže teď mám zase 70.Můžete mi prosím napsat co mám změnit?Mám ještě přidat sachru? Napíšu jeden jídelníček pro ukázku.Jím 7x denně.

Ovesná kaše 50g
Tvaroh 125g + piškot 50g
Mysli tyčinka
Rýže 150g + kuřecí maso 100g
Bílý jogurt 150g + banán
Tvaroh 125g + plátek tmavého chleba 60g
Těstoviny 150g + 3ks vejce
Hodinu před spaním ještě 125g tvarohu

Vychází to 136g bílkovin a 403g sacharidů.Díky za reakce.Lukáš

Jinak pracuju jako soustružník a za den docela dost nachodím tak jestli taky moc nepálím.Já fakt nevím.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MAST3R

PříspěvekZaslal: so srpen 11, 2012 9:37 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Být tebou tak dám, místo 7 jídel spíše 5 větších a rozhodně bych tyčinku nepočítal jako jídlo.
Jestli to jsou jídla jak jdou po sobě tak:
1)U snídaně Ti chyběj bílkoviny a ovoce
2)Místo tvarohu a piškot si dej celozrnné pečivo + sýr a šunku, nebo třeba cottage a pečivo, nebo tuňáka a pečivo