|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
StrongAsHell
|
Zaslal: ne říjen 14, 2012 1:39 pm Předmět: Problémy se zápěstím |
|
|
Zdravím,
mám objemový trénink a v poslední době se mi začíná ozývat zápěstí na pravé ruce: únava, jemná bolest a menší křupání při otáčení zápěstím. Stává se to zejména po cvikách jako jsou například tlaky s jednoručkami v sedě (ramena) - 40 kg v každé ruce, nebo tlaky vleže, opět 40kg každá .... všechny cviky včetně cviků na biceps/triceps, při kterých používám velmi těžké jednoručky. Vždy další den ráno pravé zápěstí upozorňuje jemnou bolestí, křupáním a únavou.Nechtěl bych to nějakým způsobem poranit, protože potom by to znamenalo vynechání horních partií svalů na několik týdnů. Cvičím už přes 7 let, takže nejsem začátečník, spíše jsem se ještě s tímto problémem nesetkal, tak bych chtěl poradit co bych mohl udělat, abych snížil riziko poranění, pokud možno alespoň při částečném zachování těžkých cviků.
Budu rád za každou radu i vaše zkušenosti! Zatím přemýšlím o vynechání těžkých jednoruček na cca týden, a potom znovu nasadit původní váhy, ale nevím, nakolik je toto efektivní a zda to vyřeší můj problém.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
tomdan
|
Zaslal: ne říjen 14, 2012 2:32 pm Předmět: |
|
|
koupit si bandáže na zápěstí
|
|
| nahoru |
|
 |
Frozz.

|
Zaslal: ne říjen 14, 2012 2:36 pm Předmět: |
|
|
| tomdan napsal: | | koupit si bandáže na zápěstí |
Špatná rada, tím částečně potlačíš následky, ale neodstraníš příčinu problému.
Autor: vynechal bych na nějakou dobu těžký JČ a uvidíš, co to udělá. _________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
|
|
| nahoru |
|
 |
Mr. Muscle

|
Zaslal: ne říjen 14, 2012 2:42 pm Předmět: |
|
|