|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
DiamonD123
(ban)

|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
patrikdundych

|
Zaslal: po říjen 15, 2012 9:16 pm Předmět: |
|
|
| Filip Vaško napsal: | | patrikdundych napsal: | Zdravím Filipe,vyapdá to na parádní formu. Jen bych řekl že přední delty máš znatelně větší než zadní,vypadá to pak docela divně. Zkus na tom zamakat |
Od tohoto září studuji v Brně, a konečně jsem si našel posilku kde je k dispozici i stroj na zadní delty, takže už se na nich pracuje :) děkuju |
Stroje su na prd já je nejlíp procvičim s jč ,na stroji ani ťuk
|
|
| nahoru |
|
 |
patrikdundych

|
|
| nahoru |
|
 |
Filip Vaško

|
Zaslal: po říjen 15, 2012 9:18 pm Předmět: |
|
|
| patrikdundych napsal: | | Filip Vaško napsal: | | patrikdundych napsal: | Zdravím Filipe,vyapdá to na parádní formu. Jen bych řekl že přední delty máš znatelně větší než zadní,vypadá to pak docela divně. Zkus na tom zamakat |
Od tohoto září studuji v Brně, a konečně jsem si našel posilku kde je k dispozici i stroj na zadní delty, takže už se na nich pracuje :) děkuju |
Stroje su na prd já je nejlíp procvičim s jč ,na stroji ani ťuk |
Já to z jednoho stroje na kterém jsem začal cvičit, cítím nehorázně moc, takže pro mě je tu super.. Umírám u toho vždycky
|
|
| nahoru |
|
 |
patrikdundych

|
Zaslal: po říjen 15, 2012 9:21 pm Předmět: |
|
|
| Filip Vaško napsal: | | patrikdundych napsal: | | Filip Vaško napsal: | | patrikdundych napsal: | Zdravím Filipe,vyapdá to na parádní formu. Jen bych řekl že přední delty máš znatelně větší než zadní,vypadá to pak docela divně. Zkus na tom zamakat |
Já to z jednoho stroje na kterém jsem začal cvičit, cítím nehorázně moc, takže pro mě je tu super.. Umírám u toho vždycky |
Je jasný že záleží na člověku každýmu sedí něco jinýho,tak ať se na závodech zadaří
|
|
| nahoru |
|
 |
Filip Vaško

|
Zaslal: po říjen 15, 2012 9:27 pm Předmět: |
|
|