%BF + dotaz ohledně zaměření cvičení

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - %BF + dotaz ohledně zaměření cvičení  Úvodní stránka -> Začátečníci -> %BF + dotaz ohledně zaměření cvičení
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Black Adder

PříspěvekZaslal: so prosinec 08, 2012 2:38 pm    Předmět: %BF + dotaz ohledně zaměření cvičení Odpovědět s citátem

Zdar, cvičím už nějakej ten měsíc (zatím mám projetej začátečnickej program z body-testu + jsem začal P90X), určitý změny vidím, ale teď si pohrávám s myšlenkou, že bych nasadil sach. vlny a rychle zhubl.

Z čistě praktickýho hlediska by asi bylo lepší kdybych zůstal u klasickýho jídelníčku/tréninku, protože svalů moc nemám, takže není co rýsovat, taky jsem začátečník, takže v podstatě můžu nabírat i hubnout najednou (pomalu).

Na druhou stranu kdybych zhubnul (rychle) ten tuk, tak by zase krásně byly vidět veškerý změny a i z psychologickýho hlediska by to bylo lepší, navíc aerobku atd. dělám narozdíl od ostatních raději v zimě .

Příkládám fotku svojí "formy":

Co byste mi podle fotky doporučili? Kolik orientačně si myslíte, že to je %BF (nemám to jak změřit)? Měl bych nechat hubnutí až na jaro/léto? Jsem bohužel typ člověka, kterej když nedostane přímou instrukci, tak furt váhá a mění a ve výsledku dělá vše na půl plynu, takže prosím o přímou instrukci :-D

Jinak zatím jsem se vzdělal především co se týče stravy, trénink jedu přesně podle nějakého (cizího) rozpisu.

Díky za pomoc.

Edit: Jsem zapomněl napsat základní info:
výška: 185
váha: 72
věk: 17
:-D

Naposledy upravil Black Adder dne út prosinec 11, 2012 11:33 pm, celkově upraveno 1 krát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IHaveaDream

PříspěvekZaslal: so prosinec 08, 2012 2:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkusil bych nějakou objemovou rutinu. Využij toho , že jsi začátečník a že to pěkně roste.
Miuri

PříspěvekZaslal: so prosinec 08, 2012 3:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem