Prosím o radu... ;)



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Prosím o radu... ;)  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Prosím o radu... ;)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tondax7


PříspěvekZaslal: út březen 06, 2012 9:03 pm    Předmět: Prosím o radu... ;) Odpovědět s citátem

Dobrý den,
jsem začátečník je mi 17 let vážím 63kg a měřím 170cm.
Posiluji už tak měsíc s jednoruční 5kilovou činkou, kterou jsem zvedal 30x obden + jsme dělal 30 kliku a 90x jsem mačkal posilovací kolečko. Teď chci posilovat víc patrií těla a skusil jsme si sestavit takovy plán který chci s vama skonzultovat: cviky jsou obden... 30x zdvich s jednuročni 7,5kilovou činkou, 30x kliky do T, 15x sklapovačky, 15x vězenské dřepy, 15x most, a 15x vypony na noze a 120x mačkani posilovaciho kolečka na každou ruku. Dělal bych to v seriích 10x činka, 10x kliky a zbytek 5x a posilovaci kolečko 30x a takhlen 3x.To je muj cely plán pišu si o radu protože si nechci ubliži a omlouvam se asi to neni zcela spravne ale proto si pišu o radu... možna zvetšina z vás bude nad mým komentářem lomit rukama, ale prosím o radu.A ješte jedna věc, protože jsem kluk z vesnice a často pracuji tak mě občas pobolivaji záda mam to tak už od základky a doktor mi řekl že to je od florbalu... který jsem hrál a od práce. Tak bych si nechtel posilovanim přihoršit bolesti zad.Jinak jidelniček moc neřeším ale jim zdravě.Tak mi jeste prosim poradte co s jidelničekm čeho bych se mel vyvarovat atd. Budu moc rád za každou radu... a předem děkuji.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Muscle


PříspěvekZaslal: út březen 06, 2012 9:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm a čeho chceš dosáhnout??? JInak k tomu plánu se nebudu ani vyjadřovat... ,
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mablung


PříspěvekZaslal: út březen 06, 2012 10:03 pm    Předmět: Re: Prosím o radu... ;) Odpovědět s citátem