Renegade diet + SPRINTS/ BACK IN SHAPE AGAIN 2018


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Renegade diet + SPRINTS/ BACK IN SHAPE AGAIN 2018  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Renegade diet + SPRINTS/ BACK IN SHAPE AGAIN 2018
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
lamice27


PříspěvekZaslal: čt říjen 13, 2011 12:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

nanobeast napsal:
lamice27 napsal:
to EpsteinBarr:
ja vim, kafe sem se ted nak odnaucil,spis jedu ten zelenej caj ale ta kolca je proste takovej bonus,kterej skoro nic neudela,davam si ji hlavne pri tech fastech cca 0,5-1l denne a to povazuji za ok,me dela dobre :)

to nanobeast:
co je na tom maso? jen proste delam to,co se ostatni lidi boji a myslim ze by nemeli,ale chapu to v tom zavalu falesnych informaci z casopisu a z netu. Kazdopadne dik za podporu,chci se dostat co nejbliz k 10% coz asi bude mazec ale doufam ze to tam dostanu


tim masem sem myslel ze ja rad jim ..a ze bych spis nez fyzicky asi stradal psychicky nez bych si zvykl ze muzu jen 3x denne [tim ale nerikam ze jen 3X je neco spatneho] rozumime si..


Ja plne chapu,tak rad jim,ale nemusim proste tak casto,spis vic a min casto :) takze sem rad ze to na tom muzu postavit. Co se tyce toho fastday,taky sem mel dost strach ze umru hlady,ale az na pocit prazdnyho bricha (kterej byl jen pri prvnim fastu dost silnej) ten hlad vzdycky prijde jen na par minut a pak hned odezni. Takze zvladnout takovy den je pro me uplne bez problemu a energie je taky vyborna,takze jenom doporucuju. I lidem kteri nemaji v planu zrovna rysovat je fast day 1xtydne vhodny pro svoje ostatni vyhody.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EpsteinBarr


PříspěvekZaslal: čt říjen 13, 2011 12:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nechcem ti tu zasierat log vseobecnymi vecami, ale celkom stoji za precitanie:
http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html
plus daju sa najst k tomu dalsie informacie. Dost konkretne aj na jednom vedlajsom fore, ale to skor cez pm...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: čt říjen 13, 2011 12:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

EpsteinBarr napsal:
Nechcem ti tu zasierat log vseobecnymi vecami, ale celkom stoji za precitanie:
http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html
plus daju sa najst k tomu dalsie informacie. Dost konkretne aj na jednom vedlajsom fore, ale to skor cez pm...


V pohode,tohle je super web,znam ho a uz sem tam taky procet spousty veci.Na intermittent fasting sem prave hledal vsude co se dalo a tohle je jeden z tech kde je toho fakt hooodne. Jinak nejvic me urcite presvedcila knizka Brad Pilon - Eat stop eat,kde je fasting popsanej celkem podrobne,hlavne kvuli tomu jsem chtel zkusit fast days a ted uz vim,ze to budu delat porad,jedna z nejlepsich metod redukce kalorii a pomale bezpecne ztraty tuku a spoustu dalsich benefitu pro telo.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kid


PříspěvekZaslal: čt říjen 13, 2011 1:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No zase takový zázrak to není, možná dobré na oddělení prožraného víkendu od slušnější stravy nebo pokud se v objemu dlouhodobě přetěžuje trávicí soustava. Pokud průbežně dodržuješ nějaký režim, tak žádné závratné výsledky nejsou. Pokud je přiškrcený jídelníček i v průběhu týdne, tak to bude už silně kontraproduktivní.

Pozn.: Jednodenní hladovku jednou týdně jsem držel pravidelně asi 5 roků v kuse.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: čt říjen 13, 2011 1:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kid napsal:
No zase takový zázrak to není, možná dobré na oddělení prožraného víkendu od slušnější stravy nebo pokud se v objemu dlouhodobě přetěžuje trávicí soustava. Pokud průbežně dodržuješ nějaký režim, tak žádné závratné výsledky nejsou. Pokud je přiškrcený jídelníček i v průběhu týdne, tak to bude už silně kontraproduktivní.

Pozn.: Jednodenní hladovku jednou týdně jsem držel pravidelně asi 5 roků v kuse.

No jasně,určitě to je jenom odecteni kalorii ale jde o to,ze ja se radci pri ostatnich dnech celkem najim vic a obetuju jeden tenhle den
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: pá říjen 14, 2011 8:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

14.10.
Dnes odpoledne 10x35m hill sprinty

Jidlo: S B T
pomeranč 30 1 0
banan 23 0 2
bilky 0 14 0
zloutky 1 9 12
kecup+olej 20 0 5

kafe,mliko+cukr
(ja vim :D) 20 6 1

zelny zavitek 30 5 10
banán 23 1 2
pytel rejze 100 5 0
maso kureci 0 50 2
olej 0 0 10

bilky 0 14 0
zloutky 1 9 12
olej 0 0 10
para 45g 2 6 30
slunečnice 25g 3 12 13

CELKEM 253 132 109 CAL/DAY 2412

JO A TAKY SEM DAL DO PRVNIHO POSTU V TOHMLE LOGU MOJI SRPNOVOU FOTKU- ''FORMU'' NA KTERY SEM STARTOVAL
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: so říjen 15, 2011 6:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

15.10.
Dnes ráno 30min rychlá chůze v zasranym mrazu :D aspon sem se pak tesil na rugby :)

jídlo:

mlíko 300g
protein 35g
chleba 150g
pomeranč 210g+banán 90g

spagety 150g
olej
maso kure


bilky
zloutky
jabko (kradene a velice luxusni) 200g
chleba 100g

celkem S337 B140 T73 2492 CAL/DAY
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: ne říjen 16, 2011 1:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

16.10. trenink

30 min rychla chuze pred treninkem venku

Dřepy 3x12,12,14 (110kg nebylo vic kotoucu )
Good mornings 3x10,10 (55kg)
Dřepy 1-nožní 2x10,10
Předkopy v sedu 1-nožní 2x8,8 (60kg)
Zákopy leh 2x12 (55kg),10 (65kg)
FINISHER: drep s 20kg kotoučem 100x
total: 50min
Sem total,finisher mi dneska dal na prdel zle

Jidlo:
chleba 150g
bilky
zloutky
olej
kecup
bilky
zloutky
pomeranč 250g
mliko 250g
mandarinky 200g

jabko 400g
protein 35g
mliko 200g
vločky 100g
pomazanka (syrecky,cottage)
chleba 40g
syrečky

S303 B152 T66 2348 CAL/DAY
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: po říjen 17, 2011 9:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

17.10.
ráno 35min rychlá chůze

chleba
pomazanka
banan
pomeranč
rejze pytel
kureci 150g
olej
pomeranč

chleba
bilky
zloutky
olej
kecup

protein 35g
mliko 200g (mel sem hrozny chute na sladkosti,tak sem tam dal tohle)

S319 B151 T82 2536 CAL/DAY
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: st říjen 19, 2011 9:49 am    Předmět: Odpovědět s citátem

18.10.
dnes jen ve zkratce-
8x hill sprints
jídlo:
S337 B127 T98 2640 CAL/DAY

19.10
FAST DAY
-cajik,voda
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: pá říjen 21, 2011 6:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

20.10.
pomazanka
chleba 90g
vločky
pomeranč

rejze
hovezi steak 250g


pomeranč
kecup



chleba 140g
zloutky
bilky
mliko 250g

S293 B142 T73 CAL/DAY 2324


21.10.
pomeranč
krůtí 470g
kečup
banán 200g


zmzlina CHEAT MEAL

hovezi
rejze

262 194 111 CAL/DAY 2712

Dnes trenink- upper (kozy,zada,biceps,tric) 40min, jel sem horejsek po 3 tydnech,takze nic moc,ortezu sem uz sundal ale porad to zapesti boli,musim tu levou nejak setrit a vic davat pravy ruce,dokud se to nezlepsi :/
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: út říjen 25, 2011 1:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

22.5.
cheat day, rano kureci pak nejaky brambory a odpoledne sme jeli do sklipku takze tam padnul jeden hamburgrik, vecer pak na degustaci bily vinko cca 1,5l, chleba,syr,sunka...bylo to planovany,takze sem si to super uzil,jednou za mesic je to v pohode

23.5.
rano dva rohliky (po degustaci to chtelo) :D sunka,caj a pak cely den FAST DAY

24.5.
rano 30min rychla chuze
vecer hill sprinty 8x (tma jak svine,normalne sem videl svetlusky zahrabany v listi)
jidlo 1.
protein 35g
mliko 200g
zloutky
bilky
vločky 150g

jidlo 2.

jablicko 100g
testoviny 150g
olej
rajcata
chleba
kureci 240g

sach295 bil148 tuk79 2404 CAL/DAY
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: st říjen 26, 2011 9:26 am    Předmět: Odpovědět s citátem

26.10.

rano 30 min rychla chuze

trenink vecer:
drep 2x10 (122kg)
mrtvola 2x6 (132kg)
good mornings 2x10 (42kg)
drep 1noha,bez zateze 2x10
vypady v.cinka 2x8,10 (78kg)
total 50min

jidlo:
zloutky
bilky
chlebicek
banan
chleba
rejze jasmin
maso 250g
pomeranč


mliko 200g
protein 35g
syrečky
para 30g
chlebik

sach284 bil166 tuk86 2488 CAL/DAY
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: ne říjen 30, 2011 9:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

27-30.10 (musim to trochu smrsknout) :D


za tu dobu 2x hill sprints 10x ( cca 20min)
trenink cinky 2x (ctvrtek upper,sobota lower)
rychlá chůze ráno 30 min 3x (čtv,pát,neděle)

jídlo:
27.10. FAST DAY
28.10.
smoothie ovoce+mliko 60 5 2
jahody 10 0 0
zloutky 1 9 12
bilky 0 14 0
vločky 65 12 6
olej 0 0 5
rajcata 15 0 0
kecup 10 0 0

CHEAT MEAL 150 30 70

311 70 95 CAL/DAY 2284

29.10.
banan 23 2 1
jabko 13 0 0
mliko 200g 10 6 1

olej 0 0 10
vločky 62 12 6
kecup 10 0 0
bilky 0 14 0
zloutky 1 9 12
mliko 200g 10 6 1

hruska 20 0 0
kureci 250g 0 50 2
testoviny 100g 75 12 0
boruvky 50g 7 0 0
banan 23 2 1
aras. Maslo 33g 7 8 16
chleba 82 19 18

343 140 68 CAL/DAY 2476

30.10.

banan 23 2 1
hrusko+jabka 14 0 0
mandlove mleko 200g 2 4 6
boruvky 50g 7 0 0
pomazanka 5 28 5
chleba 150g 82 19 18




brambory 75 5 0
kuřecí 0 50 10
olej 0 0 15


jabko 100g 13 0 0
ananas 200g 20 0 0
mandlove mleko 200g 2 4 6
protein 35g 8 26 1
cocoa paste 30g 5 2 7
aras. Maslo 33g 7 8 16

263 148 85 CAL/DAY 2324

Mam novej smoothie maker,takze kazdej den ted davam smoothie s ovoce, je to strasna mnamka
a vcera sem poprvy delal mandlovy mliko,s proteinem nejvetsi lahoda,budu delat castejš,doporucuju, dneska sem hodil 200g mandlovyho mlika+sun warrior protein+30g raw chocolate paste do mixeru a byl to nejlepsi protein na svete
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 3:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

31.10.

ráno 30min rychlá chůze (zpocenej jak kráva,nevim proč) :D
-po chůzi jsem si koupil švihadlo a konečně ho začnu používat jako další formu brutalniho rychleho kardia :)
- takže hned po příchodu domu cca 15-20min švihadlo s minimalnima pauzama,porad sem o to zakopaval takze to byly ty pauzy :D jinak super vec, bavi me to, vecer tam jeste soupnu 15min

jídlo dnes:
rano-
mliko 200g 10 6 1
zloutky 1 9 12
bilky 0 14 0
chleba 90 21 19
ananas 15 0 0
jablicko 100g 14 0 0
banan 23 2 1
olej 0 0 8
kecup 10 0 0

15:00
mliko 200g 10 6 1
protein 35g 8 26 1
cocoa paste 30g 5 2 7
vlocky 130 24 12

20:00
hovezi plec steak 0 50 10

S316 B160 T72 CAL/DAY 2480
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Renegade diet + SPRINTS/ BACK IN SHAPE AGAIN 2018 Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru