bylo nalezeno 7 výsledků hledání
Obsah fóra forum.ronnie.cz
Autor Zpráva
  Téma: vločky- aneb jak jsem to vyřešil
fallcon967

Odpovědi: 11
Shlédnuto: 9023

PříspěvekFórum: Kuchařka   Zaslal: ne únor 03, 2013 7:26 pm   Předmět / Subject: vločky- aneb jak jsem to vyřešil
Ale když se ty vločky nespaří nebo nepovaří, nebudou z toho nějáké trávicí potíže?
  Téma: Začínám
fallcon967

Odpovědi: 7
Shlédnuto: 3748

PříspěvekFórum: Začátečníci   Zaslal: po prosinec 31, 2012 12:45 am   Předmět / Subject: Začínám
A ohledně těch čistých surovin? Musí se nějak míchat (samozřejmě s vodou :D) ale když jsou čisté, jestli i s nějákými jinými látkami.
  Téma: Začínám
fallcon967

Odpovědi: 7
Shlédnuto: 3748

PříspěvekFórum: Začátečníci   Zaslal: po prosinec 31, 2012 12:31 am   Předmět / Subject: Začínám
Ahoj,
Nechtěl jsem zadávat nové téma, proto se ptám zde.
Jelikož jsem student anemám moc peněz nazbyt chci se zeptat, které suplementy jsou nejdůležitější.
Jako první si nakoupím určitě vitamíny a ...
  Téma: Ovesné vločky
fallcon967

Odpovědi: 783
Shlédnuto: 541092

PříspěvekFórum: Kuchařka   Zaslal: ne prosinec 30, 2012 11:59 pm   Předmět / Subject: Ovesné vločky
Zdravím,
Taky snídám ovesné vločky, ale vždycky jsem se z nich ráno po***l :D
Myslíte, že to je špatnou přípravou?
Vločky jsem spařil horkou vodou, přes noc je nachal naboptnat a pak je ráno snědl. ...
  Téma: Anketa kolik uděláte shybů na hrazdě?
fallcon967

Odpovědi: 200
Shlédnuto: 83398

PříspěvekFórum: Trénink   Zaslal: čt prosinec 27, 2012 8:31 pm   Předmět / Subject: Anketa kolik uděláte shybů na hrazdě?
Díky, to s lou lavičkou vyzkouším.
  Téma: Anketa kolik uděláte shybů na hrazdě?
fallcon967

Odpovědi: 200
Shlédnuto: 83398

PříspěvekFórum: Trénink   Zaslal: čt prosinec 27, 2012 7:52 pm   Předmět / Subject: Anketa kolik uděláte shybů na hrazdě?
Ahoj,