Jirkas Log - Powerbuilding 2.0


Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Jirkas Log - Powerbuilding 2.0  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Jirkas Log - Powerbuilding 2.0
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Jirkas8


PříspěvekZaslal: út únor 25, 2020 7:42 pm    Předmět: Jirkas Log - Powerbuilding 2.0 Odpovědět s citátem

Zdar lidi,

jsem jeden ze starých členu Ironfactoru, než byl pohřben. Doteď jsem si tam psal log už nějak ze setrvačnosti. Cvičím 14 let, je mi 30 let. Pár tady z vás si pamatuju z IF, byl sem tam od roku 2007.

Výkony do roku 2012:

Deadlift 1x230kg belt BW 82kg Zubr Cup 2012
Dřep : 4x160kg belt + bandáže
Benchpress : 1x115kg
Powerclean : 1x105kg belt + wraps

Tenkrát jsem neměl ani prachy na pořádný jídlo, natož suplementy...

Pak následovala delší pauza z mnoha důvodů, cvičil jsem pár let spíš rehabilitačně a na hmotu, ale povedlo se mi postupně přibírat konečne trochu kvalitnější hmotu. A po loňskym létě jsem se cítil na to překonat i svojí mrtvolu:

Výkony za poslední 3 měsíce, všechno při BW cca 90kg:
Deadlift : 4x200kg, 2x220kg (opáčko rezerva), 1x233kg (pár kg rezerva tréninkově)
Dřep : 3x180kg, 1x195kg belt + sleeves
Benchpress : 8x100kg, 6x105kg, 1x120kg
Powerclean : 5x90kg no belt, no wraps, rezerva

Samo jsem naturál, to je asi rarita dneska podle toho co všude vidím nikdy sem nesoutezil v trojboji ani o to nestojim, jen dvakrat v mrtvole. A ted na jaře se když Odin dovolí zučastním Deadlift Challenge v Praze

Jinak se 1x za týden objevim v Bcrossu v Českých Budějovicích na trénink spodku, jinak pro pořádný odcvičení vršku mam vše doma, včetně hrazdy i bradel
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse


Naposledy upravil Jirkas8 dne čt únor 27, 2020 8:59 am, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: st únor 26, 2020 8:12 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro začátek sem hodim víkendový tréninky:

Sobota 22.2.

Benchpress stopky : 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 3x70kg, 8x85kg, 8x85kg

Shyby podhmat : 10xBW, 4x8xBW+10kg

Tlaky JČs ve stoji : 20x12kg, 2x15x14,5kg, 12x14,5kg, 10x14,5kg

Zadní delty vkleče expandery : 3x20xorange

Kliky na bradlech : 10xBW, 8xBW+10kg, 10xBW+10kg,8xBW+10kg, 9xBW+10kg

Biceps JČ kladiva : 10x14,5kg, 10x14,5kg

Nova zátěžová vesta na shyby a kliky tak sem testoval, pohodinda jaxvině :) Benche ted furt stopky, vytribim techniku, u maxka sem techniku fakt netrefoval, ale v posilce na jiny ose nizsi lavici bylo vse napicu, priste budu maxovat doma kde sem zvyklej :)
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse


Naposledy upravil Jirkas8 dne st únor 26, 2020 10:58 am, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: st únor 26, 2020 8:15 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Neděle 23.2.

Powerclean : 8x50kg, 5x50kg, 3x70kg, 3x80kg, 3x85kg, 5x90kg PR no belt

Deadlift deficit 5 cm : 8x60kg, 5x80kg, 3x100kg, 3x120kg, 5x140kg no belt

Deadlift : 5x140kg no belt

Dřep : 8x60kg, 5x60kg, 5x80kg, 3x100kg, 3x120kg, 3x140kg, 3x150kg no belt PR, 8x100kg stopky

Přítahy v předklonu : 10x60kg, 10x60kg, 6x85kg not enough mana
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: čt únor 27, 2020 5:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Shyby podhmat : 8xBW, 8xBW, 8xBW+6kg, 8xBW+6kg, 9xBW+6kg

Kliky na bradlech : 9xBW, 10xBW, 10xBW+6kg, 10xBW+6kg, 10xBW+6kg

Dřep se zátěžovou vestou naširoko : 10x20kg, 20x20kg
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: so únor 29, 2020 7:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Benchpress : 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 3x70kg, 7x90kg, 7x95kg, 7x95kg, 7x95kg vsude stopky

Shyby podhmat : 8xBW, 8xBW 6xBW+12kg, 6xBW+12kg, 7xBW+12kg

Tlaky JČ ve stoji jednoruč : 12x12kg, 12x17kg, 12x20kg, 12x20kg, 12x17kg

Biceps kladiva : 12x12kg, 12x14,5kg

Triceps JČ za hlavou : 15x20kg, 15x25kg, 15x25kg

Zadní delty expandery vkleče : 2x25xorange

BW ráno 91kg

BW teď 94kg life PR

Výška 175cm, ruka po tréninku 43, noha 67

Hodně dobrý dneska, vsechno strilelo, pribiram dal :)
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: ne březen 01, 2020 8:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Speed deadlift 5cm deficit : 5x60kg, 5x60kg, 5x80kg, 1x100kg, 1x120kg, 1x140kg, 3x1x150kg

Speed deadlift : 1x150kg, 3x1x160kg

Čelní dřep na low box : 2x8x50kg, 2x6x70kg

Přítahy v předklonu : 2x10x70kg

Reverse hypers : 2x10x25kg, 14x25kg

Legpress : 10x110kg, 8x160kg, 8x200kg, 8x260kg, 8x300kg, 6x350kg PR

Dobrý síly dost, jen pak od celnaku to bolelo, lehky vahy sou na to horsi nez tezky Přítahy z tohodle dne priste uz vyradim, kdyz ted hrotim shyby tak na to neni stava. Legpress to sem nikdy ani nezkousel, no 300 slo smooth tak sem jeste pridal, ale uz bych se bal o zada jit vys :)

Váha teď večer 94,7kg, přežrán a zavodněn
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: st březen 04, 2020 8:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Shyby podhmat : 10xBW, 10xBW, 10xBW+8kg, 10xBW+8kg, 8xBW+8kg

Kliky na bradlech : 10xBW, 10xBW, 10xBW+8kg, 10xBW+8kg, 12xBW+8kg
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: čt březen 05, 2020 6:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Front squat on low box : 10x50kg, 8x60kg, 8x70kg, 5x80kg, 7x90kg PR

Goodmornings : 8x50kg, 8x60kg, 8x70kg, 8x80kg


Box fronty vyrovnani PR co jsem mel na klasicky celnaky nekdy loni :) Sem na ne slabej jak caj, ale za tu dobu co je delam mi daly strasne sily do core :) GMka jen lehce se stopkama :)
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: so březen 07, 2020 8:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Benchpress stopky : 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 3x70kg, 3x80kg, 2x95kg, 7x100kg, 6x105kg, 5x107,5kg, 4x110kg PR

Shyby podhmat : 10, 10, 10

Tlak JČ ve stoji jednoruč : 12x14,5kg, 12x17kg, 12x22kg, 10x27kg, 30kg pravá 9+8, leva 10+7

Biceps expandery : 3x25xreds

Triceps JČ za hlavou : 12x22kg, 12x27kg, 12x32kg


Best fuckin bench session in my entire life! No spotter, v kazdy serii opacko rezerva :) S tema stopkama mi to sedi i vic technicky. Zbytek lehce cumim u toho na Arnolda.
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2020 8:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Deadlift klasika deficit 5 cm : 8x60kg, 5x60kg, 5x80kg, 3x100kg, 3x120kg, 5x140kg, 5x160kg, 6x170kg, 6x175kg belt

Deadlift klasika : 8x175kg belt

Dřep : 8x60kg, 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 5x120kg, 5x120kg

Přítahy jednoruč landmine : 10x30kg, 12x40kg,
Obouruč : 15x60kg

Standing barbell rollout : 8xBW, 10xBW

Puvodni plan byl 160kg na oboji ale to bylo lehky, tak proc se zas zbytecne drzet pri zemi. Dobrej zacatek pripravy Byl sem podtrenovanej ted tak tomu dat zas nejakej stimul :) 2 mesice do souteze :)
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: st březen 11, 2020 5:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Shyby podhmat : 12, 12, 12

Kliky na bradlech : 12, 12, 12

Zadní delty expandery : 3x15xoranges

Moudrák, jarní alergie/únava plus rozdelanost z nedele stale, takze je mi opravdu fajn celej den Jen lehce...
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: so březen 14, 2020 9:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Benchpress : 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 3x80kg, 2x95kg, 2x105kg, 5x110kg, 5x112,5kg PR , 7x100kg

Zadní delty expandery vkleče : 3x15-20xoranges

Tlak JČ ve stoji jednoruč : 15x12kg, 10x22kg, 15x25kg (levá13x), 13x25kg (levá 12)

Biceps ve stoje expandery : 3x20xoranges

Triceps JČ za hlavou : 15x22kg, 15x27kg, 15x27kg

Bench mi dela radost ted dost, na to ze bez spottera tak jdu furt nahoru :)

Situaci každej zná, já sem se taky připravoval na soutěž a je to v píči. Alespon mam domácí posilku kde sice nemuzu tahy a drepy na max, ale zbytek jo, takže se soustredime na benche, front squat, goodmornings, kliky na bradlech a shyby. Soutez v mrtvole pudu nekdy na konci leta nebo na podzim snad neco bude.
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: ne březen 15, 2020 7:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Front squat : 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x80kg

Shyby podhmat : 10xBW, 10xBW, 12xBW, 12xBW, 12xBW

Goodmornings stopky : 8x50kg, 8x60kg, 8x60kg, 8x60kg, 8x60kg


Furt sou znat mrtvoly z posledni navstevy posilky, takze dnes spodek lehce, GM zkousim sirsi postoj, bere o to vic posterior chain Shyby taky bolavy, ramena odpaleny ze vcera
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: st březen 18, 2020 5:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Shyby podhmat : 2x8xBW, 11, 7, 6, 6, 6, 6xBW+10kg=105kg set 20s , rest 120s

Kliky na bradlech : 2x10xBW, 13, 11, 10, 9, 8, 7 BW+5kg=100kg set 20s , rest 120s

Biceps EZ+expandery : 6x12-15x25kg+oranges set 20s , rest 60s

Tlak ve stoji obouruč : 6x12-18x2,5kg kotouče+orange expandery set 25s , rest 60s

Triceps JČ za hlavou : 6x10-16x22kg set 25s , rest 60s

Brutal pumpa, pekne odmakano :) Jsem na home officu, tak je i pres tejden vic casu na trenink
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: čt březen 19, 2020 5:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes:

Powerclean : 2x6x50kg, 6, 6, 5, 6, 6, 6 x65kg 25s set 120s rest

Goodmornings : 2x8x60kg, 6, 6, 6, 6 x75kg 30s set 120s rest
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Jirkas Log - Powerbuilding 2.0 Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: