|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Namikayem
|
Zaslal: st srpen 14, 2013 7:29 pm Předmět: Vybrání proteinu |
|
|
Dobrá den,
chtěl bych pomoct s výběrem proteinu. Měřím 180 cm a vážím 88 kg, cvičím 3-4 do týdne a chtěl přesněji pomoci s výběrem proteinového doplňku na nabrání svalů. Typem jsem Endomorf. Přečetl jsem si hodně článku, ale stejně tomu moc nerozumím a jsem začátečník, tak bych chtěl poradit na ceně tolik nesejde, chtěl bych rychle zhubnout a zároveň nabrat svalovou hmotu, spíše bych chtěl tělo Ectomorfa. Předem děkuji za radu.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
fothee
|
Zaslal: st srpen 14, 2013 10:14 pm Předmět: Re: Vybrání proteinu |
|
|
| Namikayem napsal: | Dobrá den,
chtěl bych pomoct s výběrem proteinu. Měřím 180 cm a vážím 88 kg, cvičím 3-4 do týdne a chtěl přesněji pomoci s výběrem proteinového doplňku na nabrání svalů. Typem jsem Endomorf. Přečetl jsem si hodně článku, ale stejně tomu moc nerozumím a jsem začátečník, tak bych chtěl poradit na ceně tolik nesejde, chtěl bych rychle zhubnout a zároveň nabrat svalovou hmotu, spíše bych chtěl tělo Ectomorfa. Předem děkuji za radu. |
Kazdy chceme neco;) Ja cely zivot brecel, ze jsem ektomorf;) Odkazal bych te na sekci suplementace a vyber proteinu. Je to topik urceny vyhradne na to. Dalsi vec je ze osobne bych sel maximalne do 82 procent protejnaku, pac s vyssim procentem bilkovin ubyva na gramazi umelych sladidel a dochucovadel a snist 50 gramu prasku je docela humac.
Ohledne hubnuti zacal bych stravovacimi navyky. Vsechno souvisi se vsim a jeden protejnak te ze spatne zivotospravy nevytrhne. Jez pravidelne, zacni snidani a jez napriklad kazde dve hodiny. Pomuze to urychlit metabolismus. Ohledne treninku bych doporucil prejit 4-6 tydnu na hst, je kaloricky jeden z nejvydatnejsich nebo dokonce nejvydatnejsi trenink.
Ohledne stravovani bych doporucil zvysit podil bilkovin a tuku ve strave a snizit sacharidy.
Zaroven se omlouvam, ze s vyberem proteinu jsem nepomohl