Denníček "Dobre už bolo" Carabasa

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 445, 446, 447  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Denníček "Dobre už bolo" Carabasa  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Denníček "Dobre už bolo" Carabasa
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Dave1913

PříspěvekZaslal: st červen 08, 2016 8:02 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to dost. Ale u mě je ta 150tka zakletá.
3 roky zpět jsem dal na pohárovce s odrazem 145 kg. Roky zpět jsem dal na MČR 145 kg se stopkou. A letos? 142,5 kg se stopkou :D ale hrály tam roli zdravotní problémy s ramenem.
Teď jsem nějak poladil techniku, která je na rameno šetrnější, pokud nedám příští rok v dubnu těch 150 kg, už se na to fakt vyprdnu :)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi

PříspěvekZaslal: st červen 08, 2016 8:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Já myslím, že na těch 150 Carabas má, i se svýma dlouhýma rukama. Stačí se toho nebát a vytrvat.

http://forum.ronnie.cz/magumi-lean-strength-t28783.html
vlk#

PříspěvekZaslal: st červen 08, 2016 9:08 am    Předmět: Odpovědět s citátem

gratulka, po těch trojkách se 130 se dalo čekat, že tam ta síla na 140+ je... tak jste mě zase odstrčili nakonec

Dave1913

PříspěvekZaslal: st červen 08, 2016 12:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
gratulka, po těch trojkách se 130 se dalo čekat, že tam ta síla na 140+ je... tak jste mě zase odstrčili nakonec

Určitě je. I na víc. Já jsem dal zhruba 3-4 týdny před závody 3x3-130kg a 2x2-136,5kg a na závodech 145 jakš takš, 150 po dlouhém boji už nedotlačeno.
Olejnas

PříspěvekZaslal: st červen 08, 2016 12:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

gratulki... u nas pavoukorukych jedincu je kazde kilo nahoru vyvazeno litry slz a potu.

navic je mi jasne, ze to je tvoje taktika ala dramaticka vsuvka, nechat si rezervu, abys nas pak v praze vyskolil zase o trochu vic :)
decarabas