Jaké máme vzdělání

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Jaké máme vzdělání  Úvodní stránka -> Ostatní - kulturistika -> Jaké máme vzdělání
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jaké máme vzdělání
základní
9%
 9%  [ 16 ]
vyučen
5%
 5%  [ 9 ]
41%
 41%  [ 73 ]
44%
 44%  [ 79 ]
Celkem hlasů : 177

Autor Zpráva
Grimley

PříspěvekZaslal: st říjen 16, 2013 6:13 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja mam UNOB, ekonomicky zaměření a zatim Bc. Hned po škole jsem šel na funkci, kde mam pod sebou 5 lidi a přicházím do kontaktu s veřejnýma zakázkama a dalšími finančníma věcma. Že sedím v teplým kanclu mi neva a peníze taky nejsou zlý :))
Deadlift
Moderátor

PříspěvekZaslal: st říjen 16, 2013 6:20 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Korny napsal:
mám Bc. na Fakultě podnikatelské VUT, teď studuju na Ústavu soudního inženýrství obor Expertní inženýrství v dopravě a do toho makám 50-60 hodin týdně v e-shopu s pneumatikama, konkrétně ve skladu. Musím říct, že je to první práce při škole, která mě fakt baví - jednak nějaká praxe a zkušenosti v logistice, druhak praxe co se týká oboru automobilů, pak samozřejmě kontakty na ty správný lidi, který se můžou v budoucnu hodit. Navíc jsem tam poznal lidi s kterýma jsem si prostě sedl. Vtípky lítají zprava doleva a i když je teď neuvěřitelnej frmol, protože začala sezona, všichni jsou v pohodě a nikdo nebrečí, že stráví v práci třeba 16 hodin denně...

Po zkušenostech na různých pozicích a v různých firmách jsem naznal, že tohle všechno jsou mnohem důležitější věci, než to, jestli mám teplej kancl a kafe na stole
..a to je sympatický názor
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča

PříspěvekZaslal: st říjen 16, 2013 10:21 am    Předmět: Odpovědět s citátem

arkan napsal:
Máča napsal:
Arkane klobouk dolu.Jaky pouzivas software?

Siemens SINUMERIK 802D a FANUC series 0i MATE