jídelníček herců

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - jídelníček herců  Úvodní stránka -> Začátečníci -> jídelníček herců
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
t0m

PříspěvekZaslal: st prosinec 21, 2011 10:51 am    Předmět: jídelníček herců Odpovědět s citátem

Ahoj, mám asi takový neobvyklý dotaz a to co říkáte na nějaký takový jídelníček? jsem začátečník a chtěl bych nabrat nějaké svaly, plus zhodit tuky, abych vypadal vysekaně..
něco na styl:
http://www.sixpacknow.com/ryan_reynolds_workout.html

to mě přivádí i kpříkaldu jídelníčku co píšou na podobnych workoutech celebrit (J. Timberlake, R. Reynolds a podobně...)

snídaně: vločky, 3-4 bílky a "zdrave" oleje ( lžíce mandlového masla, to jsem nikdy nevidel, nebo avocado, nebo si myslím, že by šlo zařadit i ořechy co..)

svačina: proteinova tycinka

obed: tunak a nebo kuře a salat

svačina : protein,proteinova tycinka, jablko a mandle

vecere : kure nebo ryba (jake ryby jsou nej?) zelenina, salat ( nevim proc tam pisou zelenina a salat, pritom salat by byl ze zeleniny predpokladam :D) a hneda ryze nebo pecene brambory

vecer: protein¨

tak právě zjišťuju, jestli tam nebude malo sacharidu a stačilo by to, abych nabíral postupně nějaké množství svalu a shazoval ten přebytečný tuk..

Díky za Vaše názory ohledně tohoto tématu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
guruhonza
Anonymní

PříspěvekZaslal: st prosinec 21, 2011 11:11 am    Předmět: Re: jídelníček herců Odpovědět s citátem

salad = tohle se používá pro zelenej salát z listový zeleniny, takže tam jsou takový ty zelený listy, větvičky apod. a celý to zalejvaj olivovým olejem

jinak tohle je spíš normální zdravá strava... třeba Reynolds, Kwanten a tihle moderně vyrýsovaní herci dělaj taky neskutečný množštví kardia ve stylu... půjdu si zaběhat 5 mil... ta ryba je losos apod. prostě kvalitní zdroje bílkovin, sacharidů, tuků, ale i vitamínů a minerálů