|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
t0m
|
Zaslal: st prosinec 21, 2011 10:51 am Předmět: jídelníček herců |
|
|
Ahoj, mám asi takový neobvyklý dotaz a to co říkáte na nějaký takový jídelníček? jsem začátečník a chtěl bych nabrat nějaké svaly, plus zhodit tuky, abych vypadal vysekaně..
něco na styl:
http://www.sixpacknow.com/ryan_reynolds_workout.html
to mě přivádí i kpříkaldu jídelníčku co píšou na podobnych workoutech celebrit (J. Timberlake, R. Reynolds a podobně...)
snídaně: vločky, 3-4 bílky a "zdrave" oleje ( lžíce mandlového masla, to jsem nikdy nevidel, nebo avocado, nebo si myslím, že by šlo zařadit i ořechy co..)
svačina: proteinova tycinka
obed: tunak a nebo kuře a salat
svačina : protein,proteinova tycinka, jablko a mandle
vecere : kure nebo ryba (jake ryby jsou nej?) zelenina, salat ( nevim proc tam pisou zelenina a salat, pritom salat by byl ze zeleniny predpokladam :D) a hneda ryze nebo pecene brambory
vecer: protein¨
tak právě zjišťuju, jestli tam nebude malo sacharidu a stačilo by to, abych nabíral postupně nějaké množství svalu a shazoval ten přebytečný tuk..
Díky za Vaše názory ohledně tohoto tématu
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
guruhonza
Anonymní
|
Zaslal: st prosinec 21, 2011 11:11 am Předmět: Re: jídelníček herců |
|
|
salad = tohle se používá pro zelenej salát z listový zeleniny, takže tam jsou takový ty zelený listy, větvičky apod. a celý to zalejvaj olivovým olejem
jinak tohle je spíš normální zdravá strava... třeba Reynolds, Kwanten a tihle moderně vyrýsovaní herci dělaj taky neskutečný množštví kardia ve stylu... půjdu si zaběhat 5 mil... ta ryba je losos apod. prostě kvalitní zdroje bílkovin, sacharidů, tuků, ale i vitamínů a minerálů
Ty články o dietách celebrit jsou z 95% fake mimochodem. S tím, co oni jedli, to nemá nic společnýho
|
|
| nahoru |
|
 |
t0m
|
Zaslal: st prosinec 21, 2011 11:40 am Předmět: |
|
|
díky za objasnění saladu..