|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jak hodnotíte (jako ve škole) dosavadní letošní vystupování vlády v otázce předsednictví EU? |
1 |
|
13% |
[ 19 ] |
2 |
|
21% |
[ 30 ] |
3 |
|
15% |
[ 22 ] |
4 |
|
15% |
[ 22 ] |
5 |
|
34% |
[ 48 ] |
|
Celkem hlasů : 141 |
|
Autor |
Zpráva |
badevil
|
Zaslal: pá květen 07, 2010 1:30 pm Předmět: |
|
|
Ygg politolog
Ja jsem pro placeni skolnyho s naslednym splatkovym kalendarem po ukonceni studia a stalem zamestnani. Bude vic penez na kvalitnejsi studium a eliminuje se cast vecnych studentu a lidi co se furt dokola prihlasuji na skoly, jen aby nemuseli pracovat apod.
A poplatky u lekare, to je neco neskutecnyho, ze si nekdo dovoli na to rypakovat. Takove symbolicke castky... V takove anglii bysme se posrali jit k doktorovi.
|
|
nahoru |
|
|
| | |
Darion
|
Zaslal: pá květen 07, 2010 1:56 pm Předmět: |
|
|
BTW velmi jsem se pobavil, kdyz jsem onehda sel do skoly a pred ni stal duchodce s letackama KSCM:D Skoda, ze nestih dat asi ani jeden, protoze nez je tresoucimi se prsty od sebe rozdelil, uz byli vsichni ve skole:D
Ke skolnemu. Jsem pro, ale v rozumne mire a je treba ho dost promyslet. Jinak by se totiz taky mohlo stat, ze za par let tady budou vsichni studovat zahranicni obchod a ekonomii a treba medicina bude zet prazdnotou, protoze doktori zamestnani u nas skolne rozhodne nesplati:D
Kazdopadne by to ale chtelo udelat poradnou reformu vysokeho skolstvi a celkove zmenit system. Dostat se dneska na VS a nejak se ji probit muze skoro kazdej a to neni uplne spravny. Napr VSE uz je dneska takovej divnej hybrid, ze clovek bud musi jit studovat hodne kvalitni magisterskej program (bud na ukacko, do zahranici nebo za prachy) a/nebo studovat jeste jednu skolu, aby nebyl jen jeden z mnoha. _________________ "Sahni si na dickense, at poznas klasiku..." Jan Tomasik
|
|
nahoru |
|
|
Tomkins
|
Zaslal: pá květen 07, 2010 3:38 pm Předmět: |
|
|
Placený školství má jednu nespornou výhodu. Když se nastaví vysoké školné u oborů jako je politologie, filozofie, mezinárodní obchod a ekonomie, zatímco u technických oborů bude školné minimální, lidi začnou studovat i obory, které v současné době nejsou moc populární, ačkoliv uplatnění absolventů na trhu práce je mnohem lepší.
Druhou výhodou (a tady se našim bratrům z východu omlouvám), je úbytek slovenských studentů na českých školách. V současné době je tady každý druhý student ze slovenska a je docela blbost nechat tady zadarmo studovat člověka, který po promoci odejde zpátky do zahraničí. Kdyby bylo zavedeno placené školné, každý by si dvakrát rozmyslel, jestli raději nezůstane doma. Navíc by se uvolnily přeplněné koleje, kde je 70% zahraničních studentů a myslím, že ve městech, jako je Brno, by se to mohlo příznivě odrazit i na výši nájmů. _________________ Čokoláda je naprosto zdrcujícím důkazem toho, že tuk ve spojení s jednoduchými sacharidy na celé čáře chuťově válcuje proteiny se sacharidy komplexními.
|
|
nahoru |
|
|
guruhonza
Anonymní
|
Zaslal: pá květen 07, 2010 4:09 pm Předmět: |
|
|
Lidi začnou studovat to, co je nebaví, jen kvůli tomu, že je to levnější?
|
|
nahoru |
|
|
ygg
|
Zaslal: pá květen 07, 2010 6:25 pm Předmět: |
|
|
Tomkins napsal: | Placený školství má jednu nespornou výhodu. Když se nastaví vysoké školné u oborů jako je politologie, filozofie, mezinárodní obchod a ekonomie, zatímco u technických oborů bude školné minimální, lidi začnou studovat i obory, které v současné době nejsou moc populární, ačkoliv uplatnění absolventů na trhu práce je mnohem lepší .
|
Proboha a co jim do toho má co kdo kecat? Oni skončí v TESCU u regálu, když se v oboru neuplatní, ne ty. Nebo co takhle zavést za ranné fáze socialismu tolik oblíbené umístěnky:-)))?
To badevil ... asi tak filozofe:-)))) ... dokud není jasně stanoveno, co je standard zdravotní péče, a co naopak ne, jsou jakékoli poplatky vždy diskutabilní. Navíc zejména u rodin s více dětmi (2-4) ten původní mechanismus mohl být vcelku nepříjemný. A co mě totálně sralo byl poplatek za recept, zejména v případě léku, který jsem si následně plně hradil sám.
Hlavní problém u původně nastaveného systému poplatků byl nicměne ten, že zazdil reformu zdravotnictví, která je zcela nezbytná .... prostě to modří soudruzi posrali. _________________ Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
|
|
nahoru |
|
|
Poman
|
Zaslal: pá květen 07, 2010 7:20 pm Předmět: |
|
|
školný je na státních školách už teď, říká se tomu celoživotní vzdělávání a ceny jsou opravdu příznivé _________________ Nikoho nemasíruju...
|
|
nahoru |
|
|
Tomkins
|
Zaslal: pá květen 07, 2010 11:33 pm Předmět: |
|
|
Proboha a co jim do toho má co kdo kecat? Oni skončí v TESCU u regálu, když se v oboru neuplatní, ne ty. Nebo co takhle zavést za ranné fáze socialismu tolik oblíbené umístěnky:-)))?
[/quote]
Prostě o vysoký školy, který mají hezkej název, , ale žádný využití, je obrovskej zájem. Školy, který naopak mají blbej název, vyplyvnou třeba 4 absolventy ročně, kteří dostanou nástupní plat 40k za měsíc. Kdybych nebyl v osmnácti blbej, nepůjdu na ekonomku, ale na technickou školu. Kdyby tam bylo nízký školný, zatímco jinde by bylo vysoký, ttak bych tam možná i šel. Já se v tomhle ještě nerozhodl, jestli bych spíš preferoval bezplatný školství, nebo školství placený a na jakých principech by mělo fungovat, ale určitě si myslím, že by vysoký školy měly víc spolupracovat s firmama, především s těma velkýma jako je ČEZ, EON nebo Škoda. Zatím to vypadá tak, že většina absolventů netechnických oborů není absolutně na nic připravena a takový vysoký vzdělání je, stejně jako střední škola, naprosto zbytečná ztráta času. Proto by bylo vhodný, aby se nějak tyhle školy omezily, protože nemají budoucnost. _________________ Čokoláda je naprosto zdrcujícím důkazem toho, že tuk ve spojení s jednoduchými sacharidy na celé čáře chuťově válcuje proteiny se sacharidy komplexními.
|
|
nahoru |
|
|
m4l
|
Zaslal: so květen 08, 2010 12:18 am Předmět: |
|
|
Tomkins napsal: | Prostě o vysoký školy, který mají hezkej název, , ale žádný využití, je obrovskej zájem. Školy, který naopak mají blbej název, vyplyvnou třeba 4 absolventy ročně, kteří dostanou nástupní plat 40k za měsíc. Kdybych nebyl v osmnácti blbej, nepůjdu na ekonomku, ale na technickou školu. Kdyby tam bylo nízký školný, zatímco jinde by bylo vysoký, ttak bych tam možná i šel. Já se v tomhle ještě nerozhodl, jestli bych spíš preferoval bezplatný školství, nebo školství placený a na jakých principech by mělo fungovat, ale určitě si myslím, že by vysoký školy měly víc spolupracovat s firmama, především s těma velkýma jako je ČEZ, EON nebo Škoda. Zatím to vypadá tak, že většina absolventů netechnických oborů není absolutně na nic připravena a takový vysoký vzdělání je, stejně jako střední škola, naprosto zbytečná ztráta času. Proto by bylo vhodný, aby se nějak tyhle školy omezily, protože nemají budoucnost .
|
to cos napsal to nemuzes myslet vazne ze ne?!
|
|
nahoru |
|
|
Tomkins
|
Zaslal: so květen 08, 2010 12:42 am Předmět: |
|
|
Proč bych to nemyslel vážně? Jsem čtvrtej rok na Masarykově univerzitě a nemůžu říct, že bych se naučil něco zásadního, co by výrazně obohatilo moje znalosti. Proč bych v případě dostudování měl mít lepší postavení a vyšší plat, než středoškolák, když vlastně neumím o nic víc než on? To mám odstudovanej i jeden rok na právech, kde se vše drtíš prakticky nazpaměť a samotní profesoři říkaj, že je to pouze "teoretická příprava" a veškeré praktické věci se člověk dozví, až dělá po škole někde koncipienta. Pak mám spoustu přátel na fakultě informatiky, na pedagogický fakultě, na Mendelově univerzitě - fakulta informatiky a ekonomická fakulta a všude se dozvíš to samý. K čemu jsou na ekonomce předměty jako geografie? Proč se na právech učíš pomalu nazpaměť Chamurapiho zákoník? Prostě vysokoškolský vzdělání v těhle oborech vůbec nic neznamená. Na informatice se lidi učej ze skript, který jsou už dávno zastaralý. Dokonce i vědí, že kdyby se učili aktuální věci, tak než školu dostudují, už zase budou pozadu. Člověk, kterej se trochu zajímá o danou problematiku, se za pár měsíců doma naučí mnohem víc užitečných informací, než za 5 let na vysoký škole. V účetnictví je taky každoroční pokrok. Pořád se mění zákony, superhrubá mzda, společný jmění manželů,... Stačí jeden rok se tomu nevěnovat a můžeš se to začít učit znovu.
Na střední škole jsme měli zase předměty Zbožíznalství, Občanka, informatika, zeměpis, dějepis,.... z ničeho si nic nepamatuju, protože buď už jsem v té době o tom věděl víc, než se učilo, nebo mě to prostě nezajímalo a nevím to doteď. Kolik věcí si pamatuješ třeba z chemie? Pro člověka, kterej se tím nebude živit, naprosto zbytečnej předmět.
Já prostě tvrdím, že technický obory mají svoje opodstatnění, ale ekonomie, filozofie, sociologie, politologie, mezinárodní vztahy a pedagogika, tam se prostě není co učit. Jsou to složitý vědy o jednoduchých věcech. Kdo to studuje nebo studoval, ví, o čem mluvím. _________________ Čokoláda je naprosto zdrcujícím důkazem toho, že tuk ve spojení s jednoduchými sacharidy na celé čáře chuťově válcuje proteiny se sacharidy komplexními.
|
|
nahoru |
|
|
m4l
|
Zaslal: so květen 08, 2010 12:59 am Předmět: |
|
|
hele je jasny ze vzdy bude rozdil teorie a praxe to je proste fakt.
ale na druhou stranu ta skola ti toho da hodne ( pokud nejsi nejakej lempl co vsechno opise, ochcije - coz bez urazky podle toho co pises tak na me tak pusobis.... kdyz si nic nepamatujes tak je asi chyba v tobe...)
na kazdy skole mas predmety ktery se proste "musej" ucit ale pritom ti jsou k nicemu..... ale je to urcitej predpoklad ze se treba decka ze stredni naucej poradne ucit vyhledavat informace nebo jen to ze vis ze ses to nekde ucil tak kdyz na urcity problem/otazku narazis - vis kde si to vyhledat atd. a pak predmety ktery se ti v zivote proste hodej.....a zalezi vzdy na studentovi co si z toho odnese.... studuju druhou vysokou skolu a musim rict ze prvni uplna spicka urcite mne to neco dalo... v momentalni ted koncim prvak, prava a uz po tom roce musim rict ze taky maximalni spokojenost.... (jasne ze me sere par predmetu ale furt prevladaj predmety ktery me obohacujou urcite bych si nedovolil rict ze to je k nicemu....)
furt srovnavas s technickyma predmetama ale jakej je rozdil mezi tim ze umim elektro nebo rozumim ucetnictvi????
|
|
nahoru |
|
|
Tojotomi
|
Zaslal: so květen 08, 2010 8:29 am Předmět: |
|
|
Tomkinsi tobě jak se něco nelíbí, tak bys to hned reguloval...Silně mi připomínáš jednoho nejmenovaného politika, kterého se týká tento thread.
Tomkins napsal: | Já prostě tvrdím, že technický obory mají svoje opodstatnění, ale ekonomie, filozofie, sociologie, politologie, mezinárodní vztahy a pedagogika, tam se prostě není co učit. Jsou to složitý vědy o jednoduchých věcech. Kdo to studuje nebo studoval, ví, o čem mluvím. |
Tohle snad nemyslíš vážně. Ty jsi dané obory studoval, že je můžeš soudit?
Tomkins napsal: | Prostě o vysoký školy, který mají hezkej název, , ale žádný využití, je obrovskej zájem. |
Máš na mysli Masaryčku? _________________ "Neutopte se v detailech. Dívejte se na celek."
|
|
nahoru |
|
|
LuckaSvecova
|
Zaslal: so květen 08, 2010 8:43 am Předmět: |
|
|
Tomkins napsal: | Proč bych to nemyslel vážně? Jsem čtvrtej rok na Masarykově univerzitě a nemůžu říct, že bych se naučil něco zásadního, co by výrazně obohatilo moje znalosti. Proč bych v případě dostudování měl mít lepší postavení a vyšší plat, než středoškolák, když vlastně neumím o nic víc než on? To mám odstudovanej i jeden rok na právech, kde se vše drtíš prakticky nazpaměť a samotní profesoři říkaj, že je to pouze "teoretická příprava" a veškeré praktické věci se člověk dozví, až dělá po škole někde koncipienta. Pak mám spoustu přátel na fakultě informatiky, na pedagogický fakultě, na Mendelově univerzitě - fakulta informatiky a ekonomická fakulta a všude se dozvíš to samý. K čemu jsou na ekonomce předměty jako geografie? Proč se na právech učíš pomalu nazpaměť Chamurapiho zákoník? Prostě vysokoškolský vzdělání v těhle oborech vůbec nic neznamená. Na informatice se lidi učej ze skript, který jsou už dávno zastaralý. Dokonce i vědí, že kdyby se učili aktuální věci, tak než školu dostudují, už zase budou pozadu. Člověk, kterej se trochu zajímá o danou problematiku, se za pár měsíců doma naučí mnohem víc užitečných informací, než za 5 let na vysoký škole. V účetnictví je taky každoroční pokrok. Pořád se mění zákony, superhrubá mzda, společný jmění manželů,... Stačí jeden rok se tomu nevěnovat a můžeš se to začít učit znovu.
Na střední škole jsme měli zase předměty Zbožíznalství, Občanka, informatika, zeměpis, dějepis,.... z ničeho si nic nepamatuju, protože buď už jsem v té době o tom věděl víc, než se učilo, nebo mě to prostě nezajímalo a nevím to doteď. Kolik věcí si pamatuješ třeba z chemie? Pro člověka, kterej se tím nebude živit, naprosto zbytečnej předmět.
Já prostě tvrdím, že technický obory mají svoje opodstatnění, ale ekonomie, filozofie, sociologie, politologie, mezinárodní vztahy a pedagogika, tam se prostě není co učit. Jsou to složitý vědy o jednoduchých věcech. Kdo to studuje nebo studoval, ví, o čem mluvím. |
To by mě zajímalo jaký to"kvalitní obor" studuješ, že o tom můžeš tvrdit toto. A jak můžeš vůbec říct, že pro ekonomii je zbytečná geografie??? :-O Na ČVUT taky té praxe zrovna moc nepochotíš. Párkrát tam něco odměříš v laboratořích . . . Taky tam získáš pořádnou praxi až nastoupíš na určitou pracovní pozici . . .
|
|
nahoru |
|
|
badevil
|
Zaslal: so květen 08, 2010 9:49 am Předmět: |
|
|
|
|
nahoru |
|
|
mysH
|
Zaslal: so květen 08, 2010 9:53 am Předmět: |
|
|
Tomkins: covece i kdybych chtel treba milionkrat studovat prava nebo medicinu, tak tam vzdycky skoncim - protoze nemam dobrou pamet. To samy technicky obory, bez nadani to tezko dostudujes. Nemyslim si, ze tim, ze ten obor udelas levnejsi se ti tam zacnou hlasit lidi. Jo, prvni semestr mozna i daj .. ale pak stejne vyleti.
|
|
nahoru |
|
|
ygg
|
Zaslal: so květen 08, 2010 11:15 am Předmět: |
|
|
Tomkins napsal: |
Já prostě tvrdím, že technický obory mají svoje opodstatnění, ale ekonomie, filozofie, sociologie, politologie, mezinárodní vztahy a pedagogika, tam se prostě není co učit. Jsou to složitý vědy o jednoduchých věcech. Kdo to studuje nebo studoval, ví, o čem mluvím. |
Hele, tobě v tom testu nevyšli ti bolševici náhodou ... to je totiž přesně to, co tvrdili soudruzi
Jinak je to tvůj názor, a ač mi přijde jak ze ZŠ nebo schůze ROH, tak ti jej neberu .... ale připomíná mi hádky s jednou mojí méně duchem obdařenou známou zdr.sestrou, která vždy vykřikovala jak jsou ony, a zejména doktoři, tou skutečnou elitou společnosti, která zachraňuje zdraví a životy a je to nejdůležitější ze všeho ... co bude dělat nastatovaný tým na traumatologii, když sanitka s pacientem v akutním stavu bude stát vylágrovaná někde na silnici, protože nějaký neelitní Jarda nezkontroloval olej, mi bohužel nikdy v záchvatu následné hysterie neřekla
A pokud se chceš hlást k liberální či pravicové orientaci, tak nech trh práce ať si poradí sám ...protože jinak podobné názory ukazují, že je to jen nedomyšlená póza. Navíc sociální inženýrství už tu bylo, a jak dopadlo víme.
BTW ... a k ON nebo dějáku či zemáku na ZŠ/SŠ. Existuje něco, co se nazývá všeobecný přehled, a málo platné, k jeho vytváření i tyto předměty pomáhají (samozřejmě v závislosti na kvalitě výuky), a bez jeho určité úrovně je člověk prostě všude právem za trotla...i když je pravda, že po šestém gambáči už se to neřeší:-))) _________________ Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
|
|
nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Populární značky:
|