Máčův kondiční log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 154, 155, 156  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Máčův kondiční log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Máčův kondiční log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Máča


PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 3:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
46:30 - 9.5km kolem Brodu
v průběhu 3x cca 400 metrů tempo intervaly + závěrečný kopec.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: čt srpen 15, 2019 3:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kliky/shyby
kliky-160x (53,30,28...)
shyby-45x (nadhmat-6,5,5,4,4x podhmat-5,4,4,4x)
dřepy-20,20,20x
břicho natahování noh vleže na zádech-5x
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: pá srpen 16, 2019 8:44 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
1:29 - 18km UB-Veletiny (+ kousek výběh směr vlčnov)-UB
šLO TO PĚKNĚ DNES, JENOM KE KONCI STEHNA VYTUHLY ALE DALO SE BĚŽET.
Běželo se lehce oproti minulejšku, nevím jestli to bylo tím, že jsem do sebe hodil ráno před během místo kaše jenom dva banány a vyběhl, nebo tím že byl příjemný vzdoušek narozdíl oproti dusnu minulý víkend, nejspíš obojím.
A teď do neděle odjezd na fesťák (to bude regenerace)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: po srpen 19, 2019 2:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

shyby/kliky
shyby-45x (nadhmat-7,5,5,4,4x podhmat-5,5,4,4x)
kliky-190x (51,30,28...ráno -53x)
zadní kliky-26x
spodní záda plank balon - 7x
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: út srpen 20, 2019 8:57 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
1:30 - cca 18km Ub-nivnice (k cyklo na loz)-UB (kolem pepčína)
Šlo to krásně, výběh v 5.30 (blázen)
Jinak dnes jedu na další dovču do slovinska do neděle, ale pak už bude klid.
Tento týden je vyloženě alko (trnkobraní + ted slovisko taky bude náročné:-) )
Ale holt člověk nemůže žít jenom prací a cvičením ale trochu si i užívat.

A ještě poznámka: v pátek a včera jsem měl pocit že se omě pokouší nějaká rýmečka (tlak v okolí dutin, slabost a mírná únava), ale kupodivu to přešlo (fakt jsem čekal že mě to zlomí) - přičítám to pravidelným návštěvám sauny, tak jsem rád že jsem to přestál..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: po srpen 26, 2019 3:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
52.00 - cca 10.5km kolem Brodu
Tak po návratu z chlastací dovolené konečně zas běh.Šlo to krásně i přes velké vedro a hlavně dusno,asi pauza pomohla..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: st srpen 28, 2019 3:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

úterý:
Plavání
40:00 - 1250 metrů 150 prsa - 400 kraul - 150 prsa - 400 kraul - 150 prsa
U kraulu na 5 prodýchnutí, šlo to celkem pěkně.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: st srpen 28, 2019 3:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
56:00 - cca 11km Amerika+Brod
Ufff tak koombinace kopců, schodů a dusna - to je vražda napsala
Ale né čekla jsem to ještě horší od rána jsem z toho byl nervozní:-)
Fakt ty kopce nemám rád ale celkem se to dalo..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: čt srpen 29, 2019 2:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

shyby/kliky
shyby-44x (nadhmat-7,5,5,4,4x podhmat-5,4,4,4x)
kliky-190x (50,29,25...ráno 53x)
dřepy-3x20
spodní záda plank balon-7x
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: pá srpen 30, 2019 6:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

workout lapač
kliky na bradlech/shyby
bradla - 62x (12,8,6,6,...5op.)
shyby-35x (po 4-6 op.)

přítahy k tyči na záda/kliky
přítahy-20,18,18x
kliky-2x17

břicho plank - 4x

Příjemná změna oproti cvičenímu doma což je popravdě furt stereotipně dokola to samé, měl bych vymyslet jak to zpestřit / změnit.
Na tom čerstvém vzduchu je to navíc i příjemnější..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: so srpen 31, 2019 9:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
1:36 - 19km UB-Podolí-UB
Celkem to šlo ale pocitově se trochu hůř dýchalo.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: po září 02, 2019 3:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

shyby/kliky
shyby-43x (nadhmat-7,5,5,4,4x podhmat-5,5,4,4x)
kliky-190x (52,30,28...+ráno 52x)
dřepy-3x20
spodní záda planky balon - 7x
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: út září 03, 2019 5:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
58:00 - cca 11,8km Brod-Újezdec mysl. chata-Brod
Celkem fajn akorát nohy trošku těžší (že by včerejší dřepy?) - ale dalo se..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: st září 04, 2019 2:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kliky/shyby
kliky-170x (53,31,28...)
shyby-41x (nadhmat-6,5,5,4,4x podhmat-5,4,4,4x)
břicho svíčka-5x10-15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: čt září 05, 2019 6:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kolo
4:30 - 95km osobák na vzdálenost
UB-Kunovice-starák-napajedla-otrokovice-kvasice a zpět
No co k tomu napsat, bylo to výživné..
Do kvasic tzn do půlky cesty se jelo v pohodě, pak jsem to otočil začal foukat sice jenom mírný protivítr ale i ten stačil k tomu, že to bylo od 45 do 68 km doslova a bez přehánění utrpení
Až potom jsem přišel na to, že to bylo hlavně i vlivem slabého doplnování energie? (možná i "hlaďák"?..
Dal jsem sice za půlkou dvě menší jabka a 4 hroznové cukry ale očividně to bylo málo (pozn před vyjetím k snídani ovesná kaše).
Od toho 45km začaly dost tuhnou stehna, hůř se dýchalo a celkový pocit slabosti, na to že dojedu až domů bych si v tu chvíli fakt nevsadil ani korunu už jsem přemýšlel, kterým vlakem pojedu.
No nakonec jsem v sobě ani nevím kde našel morál a dojel až na 68km kde jsem dal oběd (nudle s kuřecím u číňana) a světe div se, od té doby jako vyměněný!!
Tuhost stehen zmizela a jelo se zase krásně lehce, plný energie.
Takže jsem dojel domů naprosto v pohodě a svěží a klidně bych se cítil i na stovku.
Takže holt asi na tyto dlouhé trasy je potřeba brát velkou svačinu nebo se prostě někde zastavit na jídlo, hroznové cukry a ovoce jsou očividně málo..
Tělo holt asi při tomto výdeji potřebuje doplnit víc.
Ale musím říct že bych v životě nečekal a úplně mi vyrazilo dech to, jak jsem se zmátořil po té pauze na jídlo..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Máčův kondiční log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 154, 155, 156  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: